کد خبر : 124468
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آبان 1397 - 12:34
-

کفاشیان: لیگ پویا و موفق به خاطر فعالیتهای مستمر باشگاهها حاصل شده است

کفاشیان: لیگ پویا و موفق به خاطر فعالیتهای مستمر باشگاهها حاصل شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس سازمان لیگ فوتسال گفت: شاهد برگزاری لیگ پویا و موفق هستیم که این موفقیت را مرهون زحمات مسئولین باشگاههای فوتسال می باشیم. علی کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتسال در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی اعضای لیگ برتر فوتسال آقایان گفت: بدون شک فعالیتهای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس سازمان لیگ فوتسال گفت: شاهد برگزاری لیگ پویا و موفق هستیم که این موفقیت را مرهون زحمات مسئولین باشگاههای فوتسال می باشیم.
علی کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتسال در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی اعضای لیگ برتر فوتسال آقایان گفت: بدون شک فعالیتهای مستمر و شبانه روزی شما عزیزان باعث شده تا شاهد برگزاری مسابقات در سطح بالا باشیم.
وی گفت: برگزاری لیگ در سطح بالا و با کیفیت مناسب باعث خواهدشد تا آینده تیم های ملی ما نیز تامین شود چرا که بازیکنان از دل لیگ انتخاب و به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند. فعالیتها و تلاشهای شبانه روزی شما عزیزان در لیگ باعث شده تا در فوتسال موفق باشیم. بدون شک لیگ پویا و موفق به خاطر فعالیتهای مستمر باشگاهها حاصل شده است.
کفاشیان گفت: رقابت تنگاتنگ تیم های لیگ برتری را در مسابقات شاهد هستیم که این امر نشان از پویا بودن لیگ می دهد و امیدوارم با برنامه ریزی هر چه بیشتر به روند رو به رشد این رشته کمک کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.