کد خبر : 124534
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 - 13:11
-

تیم ملی به دنبال مجوز سفر اسلواکی

تیم ملی به دنبال مجوز سفر اسلواکی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرپرست تیم ملی فوتسال گفت: برای حضور در تورنمنت سه جانبه اسلواکی به دنبال دریافت مجوز از سوی شورای برون مرزی هستیم. «محمد کریمیان» افزود: تورنمنت فوتسال کاسپین عنوان مسابقاتی است که سال گذشته برای نخستین بار با حضور ایران، قزاقستان، جمهوری آذربایجان و روسیه به میزبانی اصفهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرپرست تیم ملی فوتسال گفت: برای حضور در تورنمنت سه جانبه اسلواکی به دنبال دریافت مجوز از سوی شورای برون مرزی هستیم.
«محمد کریمیان» افزود: تورنمنت فوتسال کاسپین عنوان مسابقاتی است که سال گذشته برای نخستین بار با حضور ایران، قزاقستان، جمهوری آذربایجان و روسیه به میزبانی اصفهان برگزار شد و مقرر گردید هر سال این رقابت ها در تاریخ مشخص به میزبانی یکی از کشورهای یاد شده برگزار شود.
وی گفت: برهمین اساس قرار بود ۱۵ آذر ماه که تاریخ فیفا دی است تیم ملی فوتسال ایران به میزبانی قزاقستان مقابل تیم های یاده شده بازی کند. اما به دلیل مشکلاتی که برای فدراسیون قزاقستان رخ داد، این نهاد از حضور در رقابت های کاسپین انصراف داد.
تورنمنت کاسپین آذرماه سال ۱۳۹۶ در سالن نقش جهان اصفهان برگزار شد و تیم ملی فوتسال ایران با تساوی مقابل آذربایجان و پیروزی مقابل قزاقستان و روسیه با ۷ امتیاز عنوان قهرمانی نخستین دوره را بدست آورد.
سرپرست تیم ملی فوتسال افزود: با توجه به مشکلات مطرح شده و انصراف قزاقستان، در نهایت فدارسیون فوتبال اسلواکی دعوت نامه ای برای انجام این تورنمنت ارسال و امیدواریم برگزاری این رقابت ها با حضور ایران، روسیه و اسلواکی محقق شود.
کریمیان با اشاره به حفظ رنکینگ نخست فوتسال ایران در آسیا و ششم در جهان افزود: برای حفظ این جایگاه و حتی ارتقاء آن، بازی با تیم هایی مانند روسیه که از رنکینگ بالایی در جهان برخوردارند، تاثیر زیادی دارد و اگر نتیجه مناسبی کسب شود می توان به سطح بالاتری در فوتسال جهان دست یافت.
سرپرست تیم ملی فوتسال افزود: مصاف با تیم های آسیایی که جایگاه پایینتری نسبت به فوتسال ایران دارند نمی تواند به رشد تیم ملی کمک کند و امیداورم توجه بیشتر به این مهم در دستور کار مسئولان ورزش کشور قرار بگیرد.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی پیگیر برگزاری رقابت های اسلواکی است که پیش از این قرار بود در دو دیدار رفت و برگشت دوستانه به مصاف برزیل برود ولی به دلیل کمبود منابع مالی از سوی مهدی تاج، رئیس فدراسیون این دیدار تدارکاتی لغو شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.