کد خبر : 124570
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 آبان 1397 - 19:33
-

اسماعیل‌پور: با خیل مصدومان مواجه هستیم/ با ترکیبی از با تجربه ها و جوانان مان به بندرعباس آمدیم

اسماعیل‌پور: با خیل مصدومان مواجه هستیم/ با ترکیبی از با تجربه ها و جوانان مان به بندرعباس آمدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد اسماعیل پور در آستانه دیدار شهروند ساری برابر آذرخش بندرعباس در خصوص وضعیت تیمش اظهار داشت: متاسفانه در هفته گذشته چند بازیکن خوب و تاثیرگذارمان با مصدومیت مواجه شده و دیدار با آذرخش را از دست داده اند. وی افزود: سینا پرکاس، عارف عالی منش، طاها مرتضوی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد اسماعیل پور در آستانه دیدار شهروند ساری برابر آذرخش بندرعباس در خصوص وضعیت تیمش اظهار داشت: متاسفانه در هفته گذشته چند بازیکن خوب و تاثیرگذارمان با مصدومیت مواجه شده و دیدار با آذرخش را از دست داده اند.

وی افزود: سینا پرکاس، عارف عالی منش، طاها مرتضوی و امیرحسین رسولی مصدومان ما هستند که در مقابل آذرخش قطعا غایب خواهند بود و ما چند بازیکن رده ی امیدهایمان را جایگزین آنها نموده ایم.

سرمربی شهروند ساری اضافه کرد: من به توانایی ها و پتانسیل های بازیکنان مان از با تجربه ها گرفته تا بازیکنان جوان اعتماد و اعتقاد کامل دارم و با انگیزه ای که در طول هفته در آنها دیده ام مطمئن هستم فردا بسیار مصمم فقط برای کسب هر سه امتیاز راهی میدان خواهیم شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شهروند ساری برای این دیدار بازیکن محروم هم دارد یا خیر گفت: الحمدلله هیچ یک از بازیکنان ما محرومیتی ندارند و به غیر از مصدومانی که گفتم سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند.

اسماعیل پور با بیان اینکه در نیم فصل اول نتیجه قابل قبولی کسب کردیم، اذعان داشت: متاسفانه دور برگشت را با شکست بد خانگی مقابل فرش آرا آغاز کردیم که جا دارد از همین جا از هواداران عزیز و متعصب مان بابت این باخت عذرخواهی کنم اما این نوید را به آنها می دهم که تمام تمرکزمان برای جبران این شکست خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه کاملا به این موضوع واقفم که امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم به مراتب سخت تر از نیم ‌فصل اول است اما به هواداران مان اطمینان می دهم شهروند در دور برگشت حتی عملکرد بهتری را نسبت به دور رفت خواهد داشت تا نهایتا با کسب رتبه ای مناسب به پلی آف صعود کنیم.

گفتنی است، تیم شهروند ساری که به بندرعباس سفر کرده است، از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۸ آبان ماه ۹۷ در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در سالن فجر این شهر به مصاف آذرخش خواهد رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.