کد خبر : 124664
تاریخ انتشار : جمعه 18 آبان 1397 - 20:22
دسته‌بندی نشده
-

لک: نیازی به جذب بازیکن نداشتیم/ سپهر به آرامش نیاز دارد

لک: نیازی به جذب بازیکن نداشتیم/ سپهر به آرامش نیاز دارد
سرمربی گیتی‌پسند: بازی خوب و سختی را شاهد بودیم و تیم حریف از ابتدایی با دفاع فشرده وارد زمین شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک سرمربی تیم گیتی‌پسند پس از پیروزی مقابل سوهان محمد سیما قم اذعان داشت: بازی بسیار خوب و سختی را امروز شاهد بودیم، تیم قم جزو مدعیان بالای جدول است و ابتدای بازی با دفاع فشرده ظاهر شد و تا انتهای این دیدار همین سیستم دفاعی را اجرا کرد.

وی ادامه داد: در اواخر نیمه اول زمانی که به‌گل رسیدیم تغیراتی را برای نیمه دوم در ترکیب لحاظ کردیم؛ در نیمه دوم میدانستیم که بخش ضربات ایستگاهی می‌توانیم به‌گل برسیم همانطور که از قبل تمرین کرده بودیم و با همین سیستم توانستیم گلزنی کنیم؛ ما تمام تاکتیک‌های بازی امروز را در طول هفته تمرین کرده بودیم و توانستیم از همین طریق به‌گل برسیم.

سرمربی گیتی‌پسند در خصوص عملکرد مثبت سپهر محمدی در این دیدار اضافه کرد: محمدی همچون دیگر بازیکنان امروز عملکرد خوبی داشت؛ وی در این سال‌های که با من فعالیت می‌کند بسیار خوب ظاهر شده و بازیکنی است که نیاز به آرامش دارد و کادرفنی هم تمام تلاشش را انجام داده که آرامش وی بر‌هم نخورد.

رضا لک در خصوص اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم خود گفت: در کل نیازی به خرید بازیکن نداشته‌ایم زیرا در آغاز فصل بهترین بازیکنان را در اختیار گرفته‌ایم اما در نیم فصل یک بازیکن خارجی را به‌ خدمت گرفتیم؛ وی سابقه بازی با دیگر بازیکنان تیم ما را دارد و سال‌ها در فوتسال ایران فعالیت کرده است همین موضوع باعث به‌ خدمت گیری وی به‌عنوان خرید جدید تیم گیتی‌پسند بود.

لک در خصوص بازی هفته آینده تیم گیتی‌پسند با شهرداری ساوه اضافه کرد: بازی با تیم‌های پایین جدولی در شرایط کنونی سخت‌تر است زیرا این دسته از تیم‌ها چیزی برای از دست دادند ندارند و از دل و جان مایه می‌گذارند و امیدوارم با تمرین در هفته جاری نتیجه خوبی را در ساوه کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.