کد خبر : 124659
تاریخ انتشار : جمعه 18 آبان 1397 - 20:04
-

ویدئوچک به فوتسال آمد/ پاورپلی گیتی پسند با وجود پیروزی

ویدئوچک به فوتسال آمد/ پاورپلی گیتی پسند با وجود پیروزی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در قالب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۸ آبان ماه در سالن پیروزی، گیتی‌پسند اصفهان میزبان سوهان محمد سیما قم بود. حسین امیری، محمد مهدی حقوقی، محمد‌علی سیاحی و علی اسماعیل سزاری قضاوت این دیدار را بر‌عهده داشتند. برای گیتی‌پسند سپهر محدی، محمد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در قالب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۸ آبان ماه در سالن پیروزی، گیتی‌پسند اصفهان میزبان سوهان محمد سیما قم بود.
حسین امیری، محمد مهدی حقوقی، محمد‌علی سیاحی و علی اسماعیل سزاری قضاوت این دیدار را بر‌عهده داشتند.
برای گیتی‌پسند سپهر محدی، محمد کشاورز، محمد شجری، افشین کاظمی، سعید عباسی، مهران عالیقدر، حسین حسینی، مهدی جاوید، مسلم اولادقباد، سعید افشاری، محمد‌حسین درخشانی و علی‌رضا جوان به میدان رفتند.
محسن بخشی، ناصر اطمینان، محمد عالی، علی‌رضا وفائی، هاشم فرج‌زاده، روح‌الله ایثاری، مسعود ایازی‌پور، محمدرضا دهقانی، سید مصطفی موسوس‌خواه، وحید حاجی‌اسماعیلی، محمد کرمانی و سید حسین رضوی ترکیب محمد سیما قم را برای مصاف با گیتی‌پسند تشکیل دادند.
گل‌ها: برای گیتی‌پسند محمد شجری دقیقه  ۱۵ و ۲۳، مسلم اولادقباد دقیقه ۲۲، مهدی جاوید دقیقه ۳۰،
برای سوهان محمد سیما قم ناصر اطمینان دقیقه ۳۹
شرح بازی:
در دقایق پایانی نیمه نخست سوهان محمد سیما قم فشار خود را بر روی سپهر محمدی افزایش داد اما با دقت مدافعین گیتی‌پسند یک ضد حمله نصیب سرخ‌پوشان شد و محمد شجری توانست اولین گل تیم خود را به‌ثمر برساند تا نیمه اول دیدار با نتیجه ۱ بر ۰ به‌سود میزبان به‌ پایان برسد.
با شروع نیمه دوم حملات گیتی‌پسند جان دوباره‌ای گرفت و شاگردان لک با پاس‌های کوتاه و سریع توانستد در کمتر از یک دقیقه ۲ گل توسط شجری و اولادقباد به‌ثمر برسانند تا برتری خود را در بازی افزایش دهند؛ در ادامه روند بازی گیتی‌پسند فشار خود را بر روی دروازه قمی‌ها حفظ کرد تا در نهایت مهدی جاوید با یک سوپر گل تکنیکی گل چهارم تیم خود را وارد دروازه سوهان محمد سیما کرد.
در ادامه روند بازی گیتی‌پسند همچنان به حملات خود ادامه داد و قمی‌ها دفاع کردند در دقایق پایانی این دیدار بازی تکنیکی جای خود را به بازی فیزیکی داد و بازیکنان گیتی‌پسند با خطا‌های مکرر یک پنالتی تقدیم میهمان کردند که در نهایت سپهر محمدی پنالتی را دفع کرد.

در دقایق پایانی این دیدار سوهان محمد سیما قم دست از حملات خود برنداشت تا در نهایت با به‌ثمر رساندن یک گل بازی را با نتیجه ۴ بر یک به میزبان خود واگذار کند.
محدودیت ۵‌خطایی: گیتی‌پسند از دقیقه ،۳۴
حواشی:
• هواداران گیتی‌پسند استقبال خوبی از این دیدار به‌عمل نیاوردند.
• این بازی برخلاف دیدار گذشته گیتی‌پسند، پخش زنده نداشت.
• به‌دلیل خرابی اسکوبرد، این دیدار با ۸ دقیقه تأخیر اغاز شد.
• زمین سالن پیروزی به‌دلیل برخورد بازیکنان با زمین بسیار لغزنده بود و بازیکنان دوتیم به صورت پیاپی بر زمین می‌افتادند.
• هاشم فرج‌زاده کاپیتان تیم میهمان در صحنه‌ای با بازیکنان گیتی‌پسند مشاجره لفظی پیدا کرد که با دخالت داور بازی به‌حالت عادی بازگشت.
• برای نخستین بار در فوتسال کشور با حضور بخش خصوصی، ویدئو چک در سالن پیروزی راه‌اندازی شد؛ این تکنولوژِی به صورت آزمایشی در این دیدار استفاده شد.
• در صحنه‌ای از این دیدار داور دوم بازی دچار اشتباه در قضاوت شد که با دخالت داور اول ادامه بازی صورت گرفت.
• کادر فنی سوهان محمد سیما در صحنه‌ای از این بازی به‌شدت به‌عملکرد داور معترض بودند که داور این بازی فرید نقش‌بند مربی سوهان محمد سیما قم را از روی نیمکت اخراج کرد.
• گیتی‌پسند با وجود برتری مطمئن در این بازی، در دقایق پایانی این دیدار دست به سیستم پاورپلی زد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.