کد خبر : 124708
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 - 16:15
-

اطمینان: از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نکردیم/بازیکنان گیتی‌پسند با استفاده از تجربه بالای خود شکست ما را رقم زدند

اطمینان: از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نکردیم/بازیکنان گیتی‌پسند با استفاده از تجربه بالای خود شکست ما را رقم زدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،بازیکن تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم گفت: از موقعیت‌های که وجود آوردیم استفاده مناسبی نکردیم و این باعث شکست برابر گیتی‌پسند شد، در حالی که این تیم بازیکن ملی‌پوش و باتجربه دارد. ناصر اطمینان پس از شکست تیمش برابر گیتی‌پسند اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،بازیکن تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم گفت: از موقعیت‌های که وجود آوردیم استفاده مناسبی نکردیم و این باعث شکست برابر گیتی‌پسند شد، در حالی که این تیم بازیکن ملی‌پوش و باتجربه دارد.

ناصر اطمینان پس از شکست تیمش برابر گیتی‌پسند اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: جوان‌گرایی کرده‌ایم و بازیکنان گیتی‌پسند با استفاده از تجربه بالای خود شکست ما را رقم زدند.

وی افزود: علاوه بر جوان‌گرایی در نیم‌فصل دوم تعدادی از بازیکنان خود را برای این دیدار در اختیار نداشتیم و با این وجود بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند.

بازیکن تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم درباره موقعیت‌های تیم خود بیان کرد: از موقعیت‌های که وجود آوردیم استفاده مناسبی نکردیم و این باعث به ثمر رسیدن این شکست شد، این در حالی است که گیتی‌پسند بازیکن ملی‌پوش و باتجربه دارد.

وی ادامه داد: داوری مشکلی در حد اینکه منجر به گل خوردن تیم‌ها شود نداشت و تنها در حد قضاوت اشتباه در بعضی از صحنه‌ها بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.