کد خبر : 124704
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 - 11:14
-

عالیقدر : در لیگ امسال بحث تیم صدرنشین و قعرنشین مطرح نیست

عالیقدر : در لیگ امسال بحث تیم صدرنشین و قعرنشین مطرح نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهران عالیقدر پس از پیروزی تیمش مقابل سوهان محمد سیما قم در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگار ذاکرنیوز در اصفهاناظهار داشت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را راحت و بدون هیچ دردسری از آن خود کنیم. وی افزود: تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهران عالیقدر پس از پیروزی تیمش مقابل سوهان محمد سیما قم در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال در گفت‌وگو با خبرنگار ذاکرنیوز در اصفهاناظهار داشت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را راحت و بدون هیچ دردسری از آن خود کنیم.

وی افزود: تیم قم بسیار خوب و قدرتمند بوده و این در حالی است که با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند که امیدوارم به‌زودی برطرف شود و این تیم به جایگاه اصلی فوتسال قم بازگردد.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره بازی هفته آینده این تیم مقابل تیم قعرنشین شهرداری ساوه بیان کرد: لیگ امسال بسیار پویا است و به هیچ عنوان بحث تیم صدرنشین و قعرنشین مطرح نیست. تمام تکنیک‌های گفته شده را اجرا می‌کنیم و سعی می‌کنیم با بازی خوب در هفته آینده نیز با امتیاز کامل به اصفهان بازگردیم.

وی پیرامون داوری در این دیدار تصریح کرد: رشد داوری در فوتسال بسیار زیاد بوده است و تیم داوری در این دیدار نیز سوت‌های خوبی زدند و مدیریت خوبی را به نمایش گذاشتند و امیدوارم که این رشد همواره صعودی باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

داداش یه دونه ای تو فوتسال به والله