کد خبر : 124756
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آبان 1397 - 12:55
-

اعتراض مقاومتی های کرج به داور/گلزنی بازیکن تازه وارد

اعتراض مقاومتی های کرج به داور/گلزنی بازیکن تازه وارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات لیگ برتر کشور در دور برگشت هفته ی دوم دو تیم سرباز بگیر مقاومت قرچک و البرز در سالن هفتم تیر قرچک به مصاف هم رفتند. در این هفته چون ساعت بازی ها از ۱۸ به ۱۶ تغییر پیدا کرده بود باوجودی همیشه که سالن مملو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات لیگ برتر کشور در دور برگشت هفته ی دوم دو تیم سرباز بگیر مقاومت قرچک و البرز در سالن هفتم تیر قرچک به مصاف هم رفتند.
در این هفته چون ساعت بازی ها از ۱۸ به ۱۶ تغییر پیدا کرده بود باوجودی همیشه که سالن مملو از تماشاگر بود استقبال زیادی از بازی نشده بود.
تیم مقاومت قرچک برای تقویت تیم خود در نیم فصل دوم دو بازیکن به نام های سعید قلندری و طاها نعمتیان را از سوهان محمد قم به خدمت گرفت.
بازی با یک دقیقه سکوت به دلیل فوت برادر آقای داورزنی سرمربی سالهای پیش شهید منصوری قرچک شروع شد.
در ابتدای بازی تیم میزبان بازی را در اختیار گرفت و روی یک ضربه کاشته زیبا توسط علی محمودی به گل اول رسید در اواخر نیمه ی اول و روی یک حرکت انفرادی توسط مهدی قلی زاده به گل دوم رسید و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
نیمه ی دوم را کرجی ها بهتر شروع کردند و حملات زیادی را روی دروازه مقاومت قرچک ایجاد میکردند که با عکس العمل های خوب حمدالهی دروازه بان قرچک روبرو میشدند.
در یکی از این حملات میثم خیام بازیکن سالهای پیش منصوری قرچک دروازه ی مقاومت قرچک را گشود.
در ادامه تیم مقاومت البرز رو به بازی هجومی آورد که روی یک ضد حمله محمد گراوند گل سوم قرچک را وارد دروازه مقاومت البرز کرد .
بازیکن جدید مقاومت قرچک طاها نعمتیان موفق شد گل اول خود را برای مقاومت قرچک و گل چهارم بازی را به نفع تیم خود وارد دروازه کند.
تیم البرز که چیزی برای از دست دادن نداشت چهار دقیقه پایانی رو به بازی پاور پلی آورد که حاصلی برای آن ها در بر نداشت.
در دقایق آخر بازی روی یک حمله و شوت زیبای محمد گراوند گل پنجم و پیروزی بخش مقاومت قرچک به ثمر رسید و بازی با نتیجه ی پنج بر یک به سود مقاومت قرچک به پایان رسید.
از حواشی نیمه دوم میتوان به اعتراضات به داوری توسط بازیکنان و سرمربی و کادر مقاومت البرز اشاره کرد که معتفد بودند داور خطا روی بازیکنانشان را نمیگیرد.
و از حواشی دیگر این بازی حضور آقای علی تاجیک سرمربی تیم سفیر گفتمان و کادر خود و آقای خبیری و آقای اکبر طاهری پدر محمد طاهری بازیکن مقاومت قرچک اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.