کد خبر : 124754
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آبان 1397 - 12:38
-

ترابیان: AFC میزبانی‌های فوتسال را تقسیم کرد/ حضور تیم جوانان صوری نیست

ترابیان: AFC میزبانی‌های فوتسال را تقسیم کرد/ حضور تیم جوانان صوری نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی جام ملتهای ۲۰۲۰ و مسابقات جوانان زیر ۲۰ سال گفت: ترکمنستان به دنبال میزبانی هر دو رویداد بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم نامه زد و اعلام کرد بعد از بررسی های بسیار دقیق و بازرسی های AFC و با توجه به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی جام ملتهای ۲۰۲۰ و مسابقات جوانان زیر ۲۰ سال گفت: ترکمنستان به دنبال میزبانی هر دو رویداد بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم نامه زد و اعلام کرد بعد از بررسی های بسیار دقیق و بازرسی های AFC و با توجه به اینکه تاکنون کشور ترکمنستان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا نبوده است، بخش اداری این نهاد پیشنهاد می کند میزبانی جام ملت های ۲۰۲۰ به این کشور برسد.

وی افزود: همچنین باتوجه به اینکه بازدیدها از ایران مطلوب بوده است، شهر تبریز برای میزبانی مرحله نهایی مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا انتخاب شد. این مسئله در کمیته فوتسال AFC تایید شده و برای کمیته اجرایی ارسال شده است. در واقع AFC میزبانی ها را تقسیم کرده است.

رئیس کمیته فنی و توسعه درباره میزبان جام باشگاه های آسیا، تاکید کرد: هنوز یکی دو مورد از جمله جام باشگاه ها مانده است که میزبان مشخص نشده است.

ترابیان در پاسخ به این سئوال که آیا ایران هم برای میزبانی جام ملتهای ۲۰۲۰ کاندیدا بود؟ گفت: ایران درخواستش را داده بود ولی علاوه بر نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، رئیس AFC هم گویا سفری به این کشور داشته و میزبانی را به این کشور دادند.

وی درباره اینکه آیا شهر تبریز آماده میزبانی از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا هست؟ تصریح کرد: باید تمام توانمان را بگذاریم تا تبریز برای مرحله نهایی آماده شود و یک میزبانی بسیار خوب دیگر مثل میزبانی های قبلی اش داشته باشد و در این مورد هم سربلند بیرون بیاید.

«آیا باتوجه به قطعی شدن میزبانی ایران در مرحله نهایی، تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا شرکت می کند و آیا حضور ایران در این مرحله فرمالیته و صوری است؟» ترابیان در پاسخ به این سئوال گفت: بله، AFC حتی پنجره زمانی این مسابقات را به خاطر ایران باز کرده است. اما حضور ایران فرمالیته و صوری نیست. تیم جوانان باید دست بجنباند.

رئیس کمیته فنی و توسعه با اشاره به انتخاب حمید شاندیزی به عنوان سرمربی تیم جوانان، تصریح کرد: من به مجید شاندیزی امیدوارم و کارش را هم از نزدیک و در فرانسه دیده ام. او تیم را خوب هدایت می کند و در کنار کاظم صادقی و جنتی کادر خوبی را تشکیل می دهند. من صد درصد به این کادر امید دارم.

ترابیان در پایان درباره وضعیت حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت اسلواکی هم اظهار کرد: اسلواکی اعلام کرده است شرایط برای صدور ویزا آماده است و بازیکنان باید به صورت گروهی به سفارت بروند. در این تورنمنت ایران، روسیه و اسلواکی حضور خواهند داشت.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا دوشنبه , ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

اول اینکه آقای کفاشیان و جنابعالی خواب بودید و تا امروز نمیدانستید که میزبان کیست ، دوم اینکه شما واضح بگویید که با این همه تبلیغات ، تازه میزبانی مسابقه دور مقدماتی زیر ۲۰ سال به ایران داده شد ! سوم اینکه شما همه تون این مدرسه پیر مردها رو تعطیل کنید برید دنبال کار خودتان ، چهارم میزبانی جام جهانی چی شد ؟ شما که قدرت ندارید میزبانی زیر بست سال آسیا را بگیرید چرا اینقدر بلوف تحویل میدید؟ والله خجالت داره با علی کفاش و سلیمانی برید خونه تون

نام ... سه شنبه , ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

سلام علیکم . حاج عباس عزیز حاج کاظم عزیز خسته نباشید از زحمات شما هم ممنونیم قانون بازنشستگی میگه باید بروید چاره ای هم نیست به قانون احترام بگذارید نگران فوتسال هم نباشید هستند کسانی که کمک فوتسال کنندخسته نباشید دلاورها ؟؟؟!!!