کد خبر : 124732
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آبان 1397 - 10:24
-

رفتن حیدریان از تیم ملی فوتسال و ۳ سوال بی‌پاسخ

رفتن حیدریان از تیم ملی فوتسال و ۳ سوال بی‌پاسخ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال زیر بیست سال ایران از سمت خود کنار رفت و ابهامات بسیاری را به جای گذاشت. کادرفنی تیم ملی فوتسال زیر بیست سال ایران در آستانه دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با تغییر و تحول رو به رو شده است. درحالی که این تیم به عنوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال زیر بیست سال ایران از سمت خود کنار رفت و ابهامات بسیاری را به جای گذاشت.

کادرفنی تیم ملی فوتسال زیر بیست سال ایران در آستانه دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با تغییر و تحول رو به رو شده است. درحالی که این تیم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی از ۶ ماه پیش محمدرضا حیدریان استارت زده بود. دلیل اصلی جدایی حیدریان از زیر بیست ساله‌ها، تحمیل مدیرفنی به او از سوی کمیته فنی فوتسال بود. حیدریان که با مشاهده چندماهه لیگ‌ امید، بازیکنان مورد نظر خود برای جام ملت‌های آسیا را انتخاب کرده بود، با دخالت کمیته فنی روبه‌رو شد تا به این ترتیب اردوهای تیم ملی نیز تعطیل شود.

مصطفی عمادی از سوی کمیته فنی به عنوان سرپرست و مدیرفنی تیم ملی زیر بیست سال انتخاب شده و این انتخاب درشرایطی صورت گرفته که او، تنها کارشناس کمیته فنی فوتسال است. اما اتفاق عجیب‌تر، امضا نکردن قرارداد با حیدریان از سوی کمیته فوتسال بود تا به این ترتیب، حمید شاندیزی به عنوان سرمربی جای او را بگیرد. هر چند حضور شاندیزی در تیم ملی زیر بیست سال مورد انتقاد قرار گرفته و گفته می‌شود تنها تعدادی مربی خاص، می‌توانند در تیم‌های ملی فعالیت کنند اما نحوه انجام این انتخاب نیز خود جای بحث دارد.

سکوت مسئولان کمیته فوتسال و در راس آن علی کفاشیان در قبال ابهامی که این‌ روزها در تیم‌های پایه فوتسال ایجاد شده، تعداد سوال‌ها در این زمینه را بالا برده است. این‌که چرا با وجود گذشت ۶ ماه از آغاز همکاری با حیدریان، قراردادی با او امضا نشد؟ عمادی را چه کسی و با چه استدلالی به عنوان مدیرفنی تیم ملی انتخاب کرد؟ چرا دایره مربیان تیم ملی در رده‌های مختلف تنگ شده و تنها چند مربی خاص بین تیم‌های جوانان، زیر بیست سال و بزرگسالان جابجا می‌شوند؟

این‌ها پرسش‌هایی است که اهالی فوتسال در انتظار پاسخ به آن‌ها هستند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.