کد خبر : 124702
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 آبان 1397 - 15:46
-

ایثاری: داور چند خطای پنالتی را نگرفت/جوان‌گرایی باعث شد که بسیاری از موقعیت‌ها را از دست بدهیم

ایثاری: داور چند خطای پنالتی را نگرفت/جوان‌گرایی باعث شد که بسیاری از موقعیت‌ها را از دست بدهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم گفت: جوانی تیم ما باعث شد که بسیاری از موقعیت‌ها را از دست بدهیم و بازی را به گیتی‌پسند واگذار کنیم. روح‌الله ایثاری پس از شکست ۴ بر یک تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال، در گفت‌وگو با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم گفت: جوانی تیم ما باعث شد که بسیاری از موقعیت‌ها را از دست بدهیم و بازی را به گیتی‌پسند واگذار کنیم.
روح‌الله ایثاری پس از شکست ۴ بر یک تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: بازی برای ما بسیار سخت بود و پس از به نمایش گذاشتن یک بازی پایاپای در نیمه نخست، تنها با تک گل ناصر اطمینان به رختکن رفتیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بی‌دقتی به سراغمان آمد و این بی‌دقتی سبب زیاد شدن اختلاف گل‌ها در مقابل گیتی‌پسند شد و این در حالی است که نباید تلاش بازیکنان خود را دست کم بگیریم.

بازیکن تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم درباره مشکلات داوری در این دیدار تصریح کرد: داوری مشکل خاصی نداشت ولی به نظر من چند خطایی که می‌توانست منجر به یک پنالتی شود را برای ما نگرفت.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما تیم جوانی است و همین جوان‌گرایی باعث شد که بسیاری از موقعیت‌ها را از دست بدهیم و بازی را به گیتی‌پسند واگذار کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.