کد خبر : 124887
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آبان 1397 - 15:42
-

شاندیزی:برنامه را طوری پیش می بریم که در ازبکستان موفق باشیم/فرصت بازی تدارکاتی نداریم

شاندیزی:برنامه را طوری پیش می بریم که در ازبکستان موفق باشیم/فرصت بازی تدارکاتی نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال گفت: نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم چرا که تمامی تیم ها برای پیروزی به میدان می آیند. حمید شاندیزی، سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال گفت:اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ از امروز آغاز شده و بازیکنان آماده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال گفت: نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم چرا که تمامی تیم ها برای پیروزی به میدان می آیند.

حمید شاندیزی، سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال گفت:اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ از امروز آغاز شده و بازیکنان آماده می شوند تمرینات مداوم خود را برای رقابت با تیم های افغانستان و ترکمنستان برگزار می کنند.
وی در ادامه بیان کرد: تا قبل از اعزام به ازبکستان، سه مرحله اردوی تدارکاتی خواهیم داشت تا راهی مسابقات شویم. زمان اندکی برای آماده سازی داریم اما با شناختی که از بازیکنان زیر ۱۸ سال و تعدادی که در لیگ حضور داشته و زیر نظر کادر فنی بودند، برنامه را طوری پیش می بریم که در ازبکستان موفق باشیم. در واقع هر بازیکنی که شرایط بهتری داشته باشند در تیم می مانند.
سر مربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در ادامه بیان کرد: کار اصلی ما بعد از رقابتهای ازبکستان است. برنامه های نهایی ما بعد از مسابقات ازبکستان شکل می گیرد تا تیم کاملی را برای مسابقات فینال آسیایی اعزام کنیم. ابتدا هدفمان این است که از مسابقات ازبکستان دست پر برگردیم.
وی در خصوص شناخت از حریفان ایران گفت: اکثر بازیکنان افغانستان از بازیکنان افغانه شهر مشهد هستند که شناخت خوبی از این تیم دارم اما از تیم ترکمنستان هیچ شناختی نداریم. تیم افغانستان فوتسال ایرانی را می شناسد و فوتسال به روزی را بازی می کند. امیدوارم موفق تر پیش رویم.
سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در پایان گفت: در این سه مرحله اردوی تدارکاتی، پیش بینی بازی دوستانه نکرده چرا که فرصتمان بسیار اندک است. اما بازیهای تدارکاتی برای مسابقات مرحله نهایی خواهیم داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.