کد خبر : 124913
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آبان 1397 - 11:16
-

حسن زاده:انگیزه بازیکنان جوان بالا رفته است/ امیدواریم روند پیروزی های خود را ادامه دهیم

حسن زاده:انگیزه بازیکنان جوان بالا رفته است/ امیدواریم روند پیروزی های خود را ادامه دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن حسن زاده افزود: هر چند به دلیل مصدومیت مسعود محمدی دروازه بان اصلی تیم فرش آرا او را از هفته پانزدهم در اختیار نداریم اما حامد ثنایی دیگر دروازه بان جوان تیم در بازی هفته پیش مقابل تیم اهورای بهبهان نشان داد می تواند جای خالی محمدی را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن حسن زاده افزود: هر چند به دلیل مصدومیت مسعود محمدی دروازه بان اصلی تیم فرش آرا او را از هفته پانزدهم در اختیار نداریم اما حامد ثنایی دیگر دروازه بان جوان تیم در بازی هفته پیش مقابل تیم اهورای بهبهان نشان داد می تواند جای خالی محمدی را به خوبی پر کند.
وی اظهار داشت: در دیدار مقابل حفاری اهواز مجید خزایی کاپیتان تیم فرش آرا به دلیل سه کارته بودن از بازی محروم است و با بازیکنان مصدوم و محرومی که داریم با دست خالی اما امیدوار به تلاش بازیکنان جوان به میدان بازی پا می گذاریم. حتما با این جوانان باانگیزه جای خالی مصدومان و محرومان به خوبی پر می شود.
سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: حفاری اهواز از تیمهای همیشه مدعی لیگ برتر فوتسال و جزو تیمهای باثبات و باتجربه است. طبیعتا بازی در زمین حریف دشوار است به خصوص تیم حفاری که از تیمهای مدعی لیگ همیشه امتیاز گرفته است. با وجود این تیم ما هم می خواهد جایگاه خود را در جدول تثبت کند و به دنبال کسب هر سه امتیاز است.
تیم فوتسال فرش آرا عصر فردا ۲۴ آبان با تیم فوتسال حفاری اهواز دیدار می کند. هم اکنون فرش آرا با ۲۸ امتیاز در رتبه سوم و حفاری اهواز با ۲۴ امتیاز در رتبه ششم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرا دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.