کد خبر : 125075
تاریخ انتشار : جمعه 25 آبان 1397 - 17:49
دسته‌بندی نشده
-

فلاح:برنده اصلی تماشاچیان بودند/حقمان مقابل گیتی پسند باخت نبود

فلاح:برنده اصلی تماشاچیان بودند/حقمان مقابل گیتی پسند باخت نبود
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه شاگردانش را در دیدار با گیتی پسند اصفهان مستحق شکست ندانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح زاده اظهار داشت: به عقیده بنده پیروز اصلی این بازی تماشاچیان بودند که یک فوتسال زیبا را دیدند و تا انتها با کمال احترام تیم خودشان را تشویق کردند.

وی ادامه داد: در سه بازی اخیر عملکرد بسیار خوبی از خود در زمین به نمایش گذاشتیم ولی در توپ های آخر نمی توانیم کار را تمام کنیم که این نقص قطعا به بنده بر می گردد و باید این مشکل را حل کنیم.

فلاح زاده تصریح کرد: حقمان در این دیدار باخت نبود ولی جذابیت های فوتسال به غیر قابل پیش بینی بودن آن است اما نا امید نیستیم و باید از الان برای بازی های بعدی برنامه ریزی کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: در هفته های اخیر عملکرد فنی تیم بهتر شده است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست، مشکل اصلی عدم نتیجه گیری است که این هم بر میگردد به مسائل روحی و روانی که باید بیشتر روی آن کار کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

تو هم کار رو یاد گرفتى هر هفته بازى رو ببازى بعدش بگى روحى و روانى بود؟؟!!! تیم داره سقوط میکنه بازى هاتموم شد میگى روانى بود؟؟!! اگر مقصر هستى برو بذار یک مربى کار بلد بیاد

نام ... جمعه , ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

اقای فلاح شما الان چند هفته هست امدید و دو تا بازیکن با کیفیت اضافه کردید و نباید از این حرفها بزنید و تا الان به لحاظ نتیجه ک کیفیت بازی با توجه به اضافه کردن دو بازیکن ضعیف عمل کردید و همچنین امکانان و پخش تلوزیونی هم اضافه شده لطفا نتیجه بگیرد و دنبال عوام فریبی نباشید