کد خبر : 125085
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 - 14:14
-

داوودی نژاد:تاکنون نتایج به نسبت خوبی کسب کرده ایم/می توانیم جزو سه تیم برتر باشیم

داوودی نژاد:تاکنون نتایج به نسبت خوبی کسب کرده ایم/می توانیم جزو سه تیم برتر باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، آنها تمام دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کردند و اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می کردند می توانستیم پیروز میدان باشیم. محمدرضا داوودی نژاد افزود: از همان ابتدا توپ و میدان را به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، آنها تمام دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کردند و اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می کردند می توانستیم پیروز میدان باشیم.
محمدرضا داوودی نژاد افزود: از همان ابتدا توپ و میدان را به خوبی در اختیار داشتیم و در ادامه با مدیریت کردن بازی موقعیت های خوبی روی دروازه آنها خلق کردیم هر چند حریف در اواخر بازی روی دروازه ما فشار آورد.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: در این فصل سعی کردیم به بازیکنان بومی بیشتر میدان دهیم و تاکنون نتایج به نسبت خوبی کسب کرده ایم. تیم فرش آرا از تیم های ریشه دار لیگ محسوب می شود و بازیکنان بزرگی را به فوتسال کشور تقدیم کرده اما ما برابر آنها به خوبی ظاهر شدیم منتها در کسب نتیجه می توانستیم بهتر عمل کنیم.
وی با بیان اینکه بازیکنان جوانی داریم که در آینده حرف های بسیاری برای گفتن دارند و همین بازیکنان می توانند آینده تیم را تامین کنند افزود: وضعیت جسمانی و روحی بازیکنان در شرایط خوبی است و تلاش می کنیم در ادامه راه نتایج ایده آل خود را کسب کنیم.
داوودی نژاد با اشاره به اینکه تیم فرش آرا در این فصل نتایج بسیار خوبی کسب کرده و اکنون در مکان سوم جدول لیگ قرار دارد افزود: در ادامه مسابقات اگر کمی دقت خود را بالاتر ببریم می توانیم جزو سه یا چهار تیم برتر کشور قرار بگیریم.
رضا داوودی نژاد که پس از سال ها دوری از تیم ملی حفاری بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده گرفته است در سومین حضورش روی نیمکت ملی حفاری در این فصل، ۲ پیروزی و یک تساوی کسب کرده است.
تیم فوتسال ملی حفاری روز پنجشنبه در هفته شانزدهم لیگ برتر در سالن شهرک نفت اهواز، پذیرای تیم فرش آرا مشهد بود که این دیدار با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰:۰۳

شاهنامه
اخر
خوش