کد خبر : 125169
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آبان 1397 - 8:49
-

احمدی:کسی نیست که به فکر فوتسال باشد/نبود فخیم در نتیجه مسابقه تاثیرگذار بود

احمدی:کسی نیست که به فکر فوتسال باشد/نبود فخیم در نتیجه مسابقه تاثیرگذار بود
بازیکن ملی‌پوش مس سونگون ورزقان می‌گوید، فوتسال نسبت به فوتبال مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار گرفته و کسی هم نیست که به فکر این رشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن ملی‌پوش مس سونگون ورزقان می‌گوید، فوتسال نسبت به فوتبال مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار گرفته و کسی هم نیست که به فکر این رشته باشد.
حمید احمدی درخصوص تساوی تیمش مقابل شهروند ساری اظهار داشت: ما می‌دانستیم در ساری بازی سختی داریم و تمام سعی خود را کردیم تا دست خالی به تبریز برنگردیم. از طرفی بازی در سالن ساری به خاطر جو تماشاگر و استاندارد نبودن زمین آن دشوار بوده و تیم‌های میهمان را با مشکل مواجه می‌سازد.

وی اضافه کرد: در این بازی برتر از حریف بودیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم که متاسفانه خیلی از آنها به گل تبدیل نشد ولی خداراشکر نتیجه بدی کسب نکردیم. البته نبود فرهاد فخیم نیز در نتیجه مسابقه تاثیرگذار بود.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان درباره درخشش و گلزنی خود مقابل شهروند ساری، گفت: فقط و فقط لطف خدا بود که توانستم دو گل بزنم و نقشی در نتیجه بازی داشته باشم ولی برای من موفقیت تیم مهم است نه گلزنی.

احمدی راجع به حواشی این بازی و درگیری‌اش با یار حریف عنوان داشت: این اتفاقات در لحظات حساس بازی طبیعی است و مسئله خاصی بین من و بازیکن حریف بوجود نیامد. به نظرم بیشتر به خاطر شرایط جوی بازی بود و همانطور که دیدید باهم دست دادیم و تمام شد.

وی در خصوص شرایط فعلی مس از زحمات کادر فنی قبلی قدردانی و اذعان کرد: حمید بی‌غم یک سال برای این تیم زحمت کشید و افتخارات زیادی برای مس کسب کرد و از زحماتش باید قدردانی شود. آقای تقی‌پور هم از مربیان خوب فوتسال تبریز و ایران هستند که بعد از اضافه شدن به تیم نتایج خوبی گرفته‌ایم و ان‌شاءالله که این نتایج با حمایت هواداران‌مان ادامه‌دار خواهد بود.

بازیکن مس سونگون در ادامه با اشاره به جدایی بازیکنان تیمش تأکید کرد: طبیعی است که مس نسبت به پارسال کمی ضعیف‌تر شده باشد چراکه ما اول فصل ۴ بازیکن‌مان را از دست دادیم و قطعا روی تیم تاثیرگذار بود. با این حال بازهم همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا جانانه از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم و باعث سربلندی مردم آذربایجان باشیم.

این ستاره ملی‌پوش در پاسخ به سوالی در خصوص لغو بازی‌های دوستانه تیم‌ ملی فوتسال، متذکر شد: زیاد نمی‌خواهم درمورد حواشی این روزهای کمیته فوتسال صحبت کنم ولی فوتسال نسبت به فوتبال مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار گرفته و کسی هم نیست که به فکر این رشته باشد.

«آرزو داشتیم با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کنیم» وی با بیان این جمله افزود: چنانچه که مستحضرید دیدار دوستانه با برزیل لغو شد که این بازی می‌توانست کمک زیادی به ما بکند. همین اتفاق متاسفانه پارسال مقابل اسپانیا نیز افتاد و بازهم به وجهه بین‌المللی فوتسال ما خدشه وارد کرد. درکل توجهات مسئولین به فوتسال کم شده اما امیدوارم به زودی مشکلات حل شود.

احمدی در خاتمه در واکنش به تغییرات احتمالی در فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه رشته فوتسال جان خود را از دست داده است و شادابی قبلی را ندارد. خدا کند هر کسی که می‌آید و هر تغییری که صورت می‌گیرد یا اگر هم همین نفرات هم می‌مانند باعث پیشرفت این رشته ورزشی شوند.

گزارش:سید محمد دهقان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.