کد خبر : 125180
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آبان 1397 - 11:28
دسته‌بندی نشده
-

دبیری: سلیمانی برود به بازگشت به فوتسال فکر می‌کنیم/ قانون بازنشستگی، دست خدا بود!

دبیری: سلیمانی برود به بازگشت به فوتسال فکر می‌کنیم/ قانون بازنشستگی، دست خدا بود!
مالك باشگاه دبيري گفت: در صورتي كه سليماني از كميته فوتسال برود به بازگشت دوباره تيم دبيري فكر مي‌كنيم.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شرایط فوتسال ما علیرغم تلاش‌هایی که مدیران آن انجام داده‌اند، هرگز مطلوب علاقمندان و اهالی فوتسال نیست چراکه کوچکترین دغدغه فوتسالیست‌ها که همین توپ خراب است مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد چه برسد به مشکلات بزرگتر.

وی افزود: فوتسال را نمی‌توان با منم منم چرخاند و متاسفانه برخی مدیران میانی فوتسال هنوز دست از این رفتار خود برنداشته‌اند. از فوتسال ما فقط «فوت» ش مانده است و روز به روز در حال تحلیل رفتن است و چیزی به فوت کردنش هم با این نوع رفتار آقایان نمانده است.

مالک دبیری که همچنان علیه دبیر کمیته فوتسال موضع دارد، تاکید کرد: سلیمانی لطف بزرگی در حق ما کرد تا سرمایه خود را معطوف به کارهای عمرانی و صنعت بیمارستانی کنیم والا باید باز هم با ایشان و تصمیمات عجیب و غریبش کلنجار می‌رفتیم که در شان ما نبود.

وی با اشاره به قانون بازنشستگی که گریبانگیر خیلی از مدیران فوتسالی می‌شود، متذکر شد: کاری به سایر دوستان ندارم اما فقط همین را بگویم که اگر سلیمانی از فوتسال برود ما به بازگشت به این رشته، تیمداری و حمایت از سرمایه‌های فوتسالی آذربایجان مجددا فکر خواهیم کرد. این قانون انگار دست خدای معروف مارادونا بود که به داد اهالی فوتسال رسید و امیدوارم شرایط نابسامان این رشته پس از تغییر و تحولات قدری به نفع خانواده فوتسال دچار تغییر شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

تو نمیخواد بیایى تو فوتسال از وقتى رفتى فوتسال آرامش پیدا کرده برو دنبال ساختمان سازیت!!