کد خبر : 125254
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آبان 1397 - 14:43
-

دوستان خبیری در فرش‌آرا بدون تمرین فیکس می‌شدند/ برای ادامه فوتسال به خارج از کشور می‌روم

دوستان خبیری در فرش‌آرا بدون تمرین فیکس می‌شدند/ برای ادامه فوتسال به خارج از کشور می‌روم

موسی حسندوست بازیکن فصل قبل فرش‌آرای مشهد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: نیم فصل دوم فصل۹۵ به درخواست مجید مرتضایی به فرش‌آرا پیوستم، در همان سال پیشنهادات خوبی داشتم اما به خاطر شناختی که از ایشان داشتم فرش‌آرا را انتخاب کردم. وی افزود:‌ بعد از جدایی ایشان و حضور آقای خبیری

موسی حسندوست بازیکن فصل قبل فرش‌آرای مشهد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: نیم فصل دوم فصل۹۵ به درخواست مجید مرتضایی به فرش‌آرا پیوستم، در همان سال پیشنهادات خوبی داشتم اما به خاطر شناختی که از ایشان داشتم فرش‌آرا را انتخاب کردم.

وی افزود:‌ بعد از جدایی ایشان و حضور آقای خبیری به عنوان سرمربی چند پیشنهاد لیگ‌برتر و لیگ یکی داشتم برای همین تقاضای جدایی از تیم را به باشگاه ارائه کردم اما با صحبت‌هایی که با من کردند در این تیم ماندگار شدم.

بازیکن فصل گذشته فرش‌آرا تاکید کرد: از هفته‌ی سوم به بعد مشکلات تیم شروع شد و احساس کردم شرایط نسبت به فصل قبل تعغیر کرده است. در چند بازی از من استفاده نشد که در جلسه ی فنی عنوان کردم که در این تیم حق به حق‌دار نمی‌رسد؛ برای مثال بازیکنانی داشتیم که خیلی خوب تمرین می‌کردند اما در نهایت کسانی که تمرین نمی‌کردند و کمتر تلاش میکردند همیشه در ترکیب اصلی حضور داشتند.

حسندوست مدعی شد که حضور بازیکنان در زمین رفاقت با سرمربی بوده و خاطرنشان کرد: سال گذشته مطرح شد بنده با آقای خبیری رفاقت دارم اما اگر رفاقت داشتم چرا بازی نمی‌کردم؟ حقیقت این بود آنهایی که رفاقت داشتند بدون تمرین همیشه در زمین حضور داشتند. البته به خاطر احترام به حاج آقای مرتضایی دوست ندارم راجع به اتفاقات و تصمیماتی که در باشگاه فرش‌آرا برای یکی دو بازیکن خاص می‌گرفتند صحبت کنم اما نیم‌فصل دوم وقتی دیدم شرایط مساعد نیست از باشگاه درخواست رضایتنامه کردم اما موفق به دریافت نشدم و با توجه به صحبت‌های آقای حسن‌زاده کمک آقای خبیری در این تیم ماندم، اما شرایط برای غیربومی‌ها بسیار سخت بود.

وی ادامه داد: با همه‌ی این‌ها در پایان فصل به خوبی از این تیم جدا شدم و به خاطر شخص حاج آقای مرتضایی تا به امروز راجع به این اتفاقات آن سال صحبتی نکردم. هر چند که در پایان فصل باشگاه فرش‌آرا هم برای همکاری دوباره تماسی با من و خیلی دیگر از بازیکنان برقرار نکرد و فقط به مجید خزایی که یکی از بهترین عقب‌گیرهای ایران است زنگ زده بودند.

حسندوست در مورد شرایط کنونی‌اش نیز تصریح کرد: امثال در ابتدای فصل پیشنهادهای خوبی از لیگ‌برتر و لیگ یک داشتم اما به خاطر این که با دو تیم خارجی صحبت کرده بودم و حتی با تیم اف سی تاجیکستان قرارداد امضا کردم اما بخاطر مشکلات خروج از کشور هنوز موفق نشدم به تاجیکستان بروم.

وی در خصوص پیوستن به تیم ایرالکو اراک گفت: مسئولان این باشگاه و همچنین آقای منصور مولایی به من خیلی لطف داشتند و با من برای پیوستن به این تیم صحبت کردند توافق هم انجام دادیم اما متاسفانه به خاطر دلایل و مشکلات خانوادگی فعلا نمی‌توانم از تهران خارج بشم و ضمن تشکر و عذرخواهی از مسئولین تیم خوب و حرفه‌ای ایرالکو نمی‌توانم  برای این تیم بازی کنم.

حسندوست ادامه داد: من بعد از قرارداد به آقای هاشمی سرپرست تیم گفتم خبر قطعی پیوستنم به این تیم را تا چند ساعت دیگر به ایشان خواهم داد اما قبل از این که خبر بهدم اخباری مبنی بر پیوستن من به این تیم منتشر کردند اما باید اعلام کنم قادر به همراهی این تیم نیستم.

موسی حسندوست در خصوص انتخاب تیم جدیدش گفت: به احتمال فراوان فوتسالم را در خارج از کشور ادامه بدهم همین‌طور که می‌بینید به خاطر اوضاع نابسامان تیم‌های لیگ فوتسال اکثر بازیکنان به خارج از کشور کوچ کرده‌اند و مطمئنم فصل بعد هم به تعداد بازیکنان لژیونر افزوده خواهد شد.

گفتگو :علیرضا حیدری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

اون موقع که پول گرفتی از خبیری جلو تیمش بازی نکنی یادته؟ همون موقع که دانشگاه ازاد بودی یادته؟ ۲-۰ جلو بودید ۳-۲ باختید یادته؟ یا بازم بگم؟

نام چهارشنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

آقاى بازیکن بار کج به منزل نمیرسه همیشه سعى کن سالم باشى تا آیندت خراب نشه والسلام