کد خبر : 125253
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آبان 1397 - 15:59
-

سلیمانی: کفاشیان بازنشسته نیست / کلاً سازمان لیگ، کادر اجرایی و سازمانش بخش خصوصی هستند!

سلیمانی: کفاشیان بازنشسته نیست / کلاً سازمان لیگ، کادر اجرایی و سازمانش بخش خصوصی هستند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کاظم سلیمانی درباره برگزاری مجمع فوتسال برای انتخاب هیئت رئیسه جدید سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت: پس از برگزاری انتخابات مختلف بین هیئت های فوتبال و باشگاه ها در نهایت اعضای مجمع به طور کامل مشخص شدند و ان شاءالله در نیمه اول آذر ماه این مجمع را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کاظم سلیمانی درباره برگزاری مجمع فوتسال برای انتخاب هیئت رئیسه جدید سازمان لیگ فوتسال اظهار داشت: پس از برگزاری انتخابات مختلف بین هیئت های فوتبال و باشگاه ها در نهایت اعضای مجمع به طور کامل مشخص شدند و ان شاءالله در نیمه اول آذر ماه این مجمع را برگزار خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به موضوع بازنشستگی علی کفاشیان آیا او مشکلی برای حضور در این مجمع ندارد، گفت: کفاشیان بازنشسته نیست! اصلاً اعضای هیئت رئیسه فوتسال هم به هیچ عنوان حقوقی دریافت نمی کنند و شامل این قانون نمی شوند. سازمان لیگ به طور کلی وابسته به بخش خصوصی است و بحث آن کاملاً با فدراسیون فوتبال تفاوت دارد. سازمان لیگ فوتسال به طور کامل خصوصی و به صورت یک شرکت جداگانه انتخابات خود را برگزار خواهد کرد. کلاً سازمان لیگ، کادر اجرایی و سازمانش بخش خصوصی هستند!

دبیر کمیته فوتسال با اعلام اینکه ۱۴ نفر اعضای مجمع به علاوه مهدی تاج، علی کفاشیان و دبیرکل فدراسیون فوتبال اعضای مجمع فوتسال را تشکیل خواهند داد، گفت: اکنون ما گزارشات هیئت رئیسه، حسابرسی و دیگر زمینه ها را برای برگزاری مجمع فراهم می کنیم تا ان شاءالله این مجمع را بدون مشکل در موعد مقرر برگزار کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

افتخاری دوشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵

آقای سلیمانی توهم زدی؟