کد خبر : 125322
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 - 16:32
-

غیبت دروازبان اول و لژیونرها /حضور بازیکن بدون تیم!

غیبت دروازبان اول و لژیونرها /حضور بازیکن بدون تیم!
در حالی که سرمربی تیم ملی فوتسال اعلام کرده بود لژیونرهایش را برای ارزیابی با خود به اسلواکی خواهد برد با این حال در فهرست تیم ملی نامی از لژیونرها دیده نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم ملی فوتسال ایران قرار است ۱۳ و ۱۴ آذرماه در تورنمنت سه جانبه اسلواکی با حضور روسیه و اسلواکی شرکت کند.

تیم ایران هم بر این اساس از روز شنبه این هفته اردوهای هفتگی خود را آغاز کرده است و تا پیش از اعزام به اسلواکی به این اردوهای مقطعی ادامه خواهد داد.

در حالی که سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال اعلام کرده بود لژیونرهایش را برای ارزیابی با خود به اسلواکی خواهد برد با این حال در فهرست تیم ملی نامی از لژیونرها (حسین طیبی، علی اصغر حسن زاده، فرهاد توکلی، قدرت بهادری) دیده نمی شود. حتی علیرضا صمیمی دروازه بان تیم ملی هم طبق لیست ارائه شده ایران را در اسلواکی همراهی نخواهد کرد.

اسامی ملی پوشان ایران به این ترتیب است:

دروازه بان: سپهر محمدی، سعید مومنی

بازیکنان: علیرضا رفیعی پور، توحید لطفی، محمد شجری، محمدرضا سنگ سفیدی، ابوالفضل حسینی، ابوالقاسم عروجی، سعید احمد عباسی، امین نصرالله زاده، مسلم اولادقباد، مرتضی عزتی، مهرداد قنبرزاده، مهدی جاوید و امین مجیدی پور.

نکته عجیب این لیست حضور محمدرضا سنگ سفیدی در آن است. سنگ سفیدی بعد از پایان تورنمنت تبریز با تیم ملی، تیم مس سونگون را ترک کرد و برای حضور در تیم ایتالیایی راهی این کشور شد ولی در این مدت در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده است.

اسامی کادر فنی تیم ملی برای همراهی در تیم ملی هم به این ترتیب است:
سرمربی: سیدمحمد ناظم الشریعه
مربی: محمد هاشم زاده
مربی دروازه بان: امیر فراشی
مربی بدنساز: قدرت باقری
مدیر تیم: عباس ترابیان
پزشک: شهرام خارابیان
فیزیوتراپ: محمد عبادی

در لیست کادر فنی هم در شرایطی اسم امیر فراشی قرار گرفته است که این مربی مدت هاست جای خود را به میشل پطروس داده است و مربی فعلی دروازه بان های تیم ملی، پطروس است.

این فهرست در حالی منتشر شده که هنوز از سوی کادر فنی و سایت فدراسیون فوتبال به طور رسمی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.
نویسنده:محمد علی حیدری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

علیرضا صمیمی، دروازه بان اول تیم ملی نیست.