کد خبر : 125348
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آبان 1397 - 9:51
-

اصغری مقدم: اشتباهات داوری یقه ما را گرفت/ می‌توانیم ملی‌پوش داشته باشیم

اصغری مقدم: اشتباهات داوری یقه ما را گرفت/ می‌توانیم ملی‌پوش داشته باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره دو باخت متوالی تیم سن ایچ ساوه در لیگ برتر فوتسال مقابل حفاری و مقاومت البرز گفت: معمولا در سال های گذشته در تیم هایی بودم که مدعی قهرمانی بود و کمتر می باختیم ولی الان این دو شکست متوالی در سن ایچ به چشم می

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره دو باخت متوالی تیم سن ایچ ساوه در لیگ برتر فوتسال مقابل حفاری و مقاومت البرز گفت: معمولا در سال های گذشته در تیم هایی بودم که مدعی قهرمانی بود و کمتر می باختیم ولی الان این دو شکست متوالی در سن ایچ به چشم می آید. امسال با تیمی کار می کنم که برای اولین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می کند. ما بازیکنان جوان و شایسته ای داریم ولی کم تجربه هستند. کار کردن با بازیکن جوان هم تاوان دارد.

وی افزود: مقابل حفاری مشکلی برایم پیش آمده بود که امکان اینکه کنار تیم باشم، نبود. این مشکل به تیم هم منتقل شد و شکست خوردیم. ترکش های این باخت به دیدار با مقاومت هم رسید. ضمن اینکه مقابل مقاومت، اشتباهات داوری یقه ما را گرفت و گل سالم ما را مردود اعلام کردند. با این تفاسیر، آماده بازی این هفته مقابل سوهان قم هستیم و تمرینات خوبی پشت سر گذاشته ایم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ درباره میزان احتمال صعود این تیم به پلی آف لیگ، تاکید کرد: نیم فصل دوم کار سخت تر می شود. هرچند اولین سال حضورمان را در لیگ برتر تجربه می کنیم ولی می خواهیم به پلی آف برسیم و ناامید نیستیم.

اصغری مقدم در پایان در خصوص شرایط بازیکنانش هم گفت: تیم ما چند بازیکن جوان دارد که می تواند آینده فوتسال ساوه را تامین کند و حتی در تیم ملی حضور داشته باشند. در اردوی اخیر تیم ملی فقط از سه، چهار تیم بازیکن دعوت شده بود که ما ملی پوش نداشتیم. در اردوهای قبلی مجید حاجی بنده و مصطفایی از تیم ما دعوت شده بودند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.