کد خبر : 125374
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آذر 1397 - 22:01
دسته‌بندی نشده
-

نصیرلو، اشتباه وقت نگه دارش را تکذیب کرد

نصیرلو، اشتباه وقت نگه دارش را تکذیب کرد
داور بازی آذرخش در هفته قبل گفت: هر گونه صحبت یا نقل قولی از طرف من نسبت به اینکه اشتباه احمدی وقت نگهدار، در جریان بازی را تایید نموده باشم را صراحتا تکذیب می نمایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در پی اعتراض عباس روزپیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس پس از دیدار تیمش با اهورا بهبهان مبنی بر کاهش یک دقیقه ای از زمان بازی و مصاحبه مبنی بر تایید محمودرضا نصیرلو داور این دیدار در پایان مسابقه، محمودرضا نصیرلو داور بین المللی فوتسال کشورمان در این خصوص واکنش نشان داد و در گفتگویی به خبرنگار ما گفت: ابتدا تشکر می کنم از مسئولین و بازیکنان تیم های اهورا بهبهان و آذرخش بندرعباس که با رعایت اصول بازی جوانمردانه، تیم داوری را در اجرا قضاوت یاری نمودند، ادعای سرمربی تیم آذرخش نسبت به کاهش یکباره زمان بازی از دقیقه ۴:۴۵ تا ۳:۴۵ را با  یک عکس پاسخ می دهم که دقیقه ۴:۳۱ را نشان می دهم و کاملا صحبت های ایشان در این مورد را رد می نمایم.

photo_2018-11-21_23-32-15
وی در ادامه گفت: هر گونه صحبت یا نقل قولی از طرف من نسبت به اینکه اشتباه جناب احمدی وقت نگهدار، در جریان بازی را تایید نموده باشم را صراحتا تکذیب می نمایم. اتفاقا ایشان از داوران خوب کشور هستند که در این دیدار به نحو احسن وظایفش را انجام داد.

داور بین المللی فوتسال کشورمان تصریح کرد: در پایان این دیدار و هنگام خروج از سالن به سرپرست محترم تیم آذرخش بندرعباس عرض کردم من در جریان بازی دقیقه ۴ را روی اسکوربرد دیدم و چنین ادعایی اشتباه است.

نصیرلو در پایان گفت: از مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی آذرخش بندرعباس و آن هواداران پرشور و علاقمند که سرمایه فوتسال کشورمان هستند انتظار دارم از جناب احمدی وقت نگهدار بازی دلجویی نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.