کد خبر : 125548
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 - 18:25
-

ایرانمنش: بازی برابر تیمی که تا این مرحله از لیگ حتی یک امتیاز هم نداده آسان نیست

ایرانمنش: بازی برابر تیمی که تا این مرحله از لیگ حتی یک امتیاز هم نداده آسان نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعیده ایرانمنش در خصوص دیدار تیمش دختران کویر کرمان برابر حفاری خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان در اظهار کرد: در مسابقه ای که می توانستیم پیروز باشیم به یک امتیاز بسنده کردیم. گل اول تیم حریف روی یک اشتباه به ثمر رسید و عقیده دارم داوری در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعیده ایرانمنش در خصوص دیدار تیمش دختران کویر کرمان برابر حفاری خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان در اظهار کرد: در مسابقه ای که می توانستیم پیروز باشیم به یک امتیاز بسنده کردیم. گل اول تیم حریف روی یک اشتباه به ثمر رسید و عقیده دارم داوری در حد این بازی نبود و تعجب می کنم چرا برای چنین بازی مهمی باید یک تیم داوری متوسط انتخاب شود.

وی افزود: برای بازی با حفاری برنامه داشتیم و دست به آنالیز تیم حریف زده بودیم. البته مشکلاتی هم داشتیم برای مثال ۲ بازیکن اصلی ما در این بازی غایب بودند اما تلاش سایر بازیکنان اجازه نداد غیبت بازیکنان دیگر ما حس شود.

سرمربی تیم دختران کویر مس کرمان گفت: بازی برابر حفاری یک بازی جذاب و نزدیک بود. اگر با دقت بیشتری عمل می کردیم می توانستیم حتی برنده بازی باشیم اما ، طاهره مهدی پور دروازه بان حفاری کاملا آماده بود و واکنش های خوبی داشت.

ایرانمنش بیان داشت: بازی برابر تیمی که تا این مرحله از لیگ حتی یک امتیاز هم نداده آسان نیست اما ما پس از دریافت گل اول کم اشتباه بودیم و همه چیز طبق برنامه پیش رفت . فکر می کنم بازیکنان دختران کویر از جان مایه گذاشتند.

وی عنوان کرد: خودباوری به تیم ما کمک زیادی کرده است. این برای بازیکنان جوان فرصت دیده شدن پدید می آورد. ما برنامه های زیادی داریم و می خواهیم روزی قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران شویم.
منبع:ورزش زنان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.