کد خبر : 125485
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 - 11:19
-

اعتراض هواداران تیم آذرخش به ادامه مشکلات این تیم/انحلال در کمین آذرخش

اعتراض هواداران تیم آذرخش به ادامه مشکلات این تیم/انحلال در کمین آذرخش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،تیم فوتسال آذرخش که در ابتدای فصل و با مشکلات عدیده‌ای در لحظات آخر بسته شد با حضور مسؤولان بلند پایه استان در اولین تمرینات این تیم و قول‌های مساعدی که جهت کمک به این تیم دادند، فصلی آرام و بدون دغدغه را تصور می‌کرد . تیم فوتسال آذرخش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،تیم فوتسال آذرخش که در ابتدای فصل و با مشکلات عدیده‌ای در لحظات آخر بسته شد با حضور مسؤولان بلند پایه استان در اولین تمرینات این تیم و قول‌های مساعدی که جهت کمک به این تیم دادند، فصلی آرام و بدون دغدغه را تصور می‌کرد .

تیم فوتسال آذرخش یکی از معدود تیم‌های گروهی استان در لیگ برتر کشور است که تا پایان هفته دهم با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کرده است تا آنجا که تعدادی از بازیکنان و کادر فنی این تیم هنوز ۷۰ درصد از مطالبات خود از فصل قبل را دریافت نکرده‌اند و مطالبات امسال نیز با توجه به قول‌های مساعد مسؤولان در ابتدای فصل تاکنون عملی نشده تا اعتراض اعضای تیم شنیده شود.

مشکلات مالی تا آنجا بر عملکرد این تیم و بازیکنانش تأثیرگذار بوده و باعث آزار این تیم شده است که سرمربی این تیم در دیدار قبلی خود در مصاحبه‌ای تند مدیرعامل و مسؤولان استان را به باد انتقاد گرفت و ادامه این روند را برای این تیم غیر ممکن دانست.

حال تماشاگران این تیم که در هر شرایطی پشتیبان واقعی آن بوده‌اند و با هر برد تیم شاد و با هر باخت تیم غمگین می‌شوند به ادامه این روند واکنش نشان داده و با در دست داشتن بنری که بر روی آن نوشته شده بود « مسئولین خلف وعده شما دلیل فروپاشی تیم محبوب ماست هوادار حق آذرخش را می‌گیرد» اعتراض خود را به صورت مسالمت‌آمیز نشان دادند.

حال باید دید آیا این اعتراض آرام تماشاگران تیم فوتسال آذرخش تاثیری بر وعده‌های اول فصل مسؤولان دارد هرچند طی مصوبه شورای شهر بندرعباس و با همت استاندار استان مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به این تیم تخصیص داده شده است که یک ماه پیش در صحن شورا به تصویب رسید اما تاکنون این پول به باشگاه تزریق نشده تا با اوضاع بد اقتصادی این تیم در شرف انحلال قرار گیرد.

ادامه این روند، قطعا تاثیرات ناخوشایندی بر پیکر این تیم وارد خواهدکرد و شاید با این اوضاع و احوال آرام آرام باید با ادامه حضور در لیگ برتر خداحافظی کند .

آیا اعتراض هواداران این تیم را از بحران نجات خواهد داد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.