کد خبر : 125539
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 - 15:00
-

ترابیان: نه اصفهان میزبان شده و نه حسن زاده بهترین بازیکن/ جاوید هم به مراسم دعوت شده است!

ترابیان: نه اصفهان میزبان شده و نه حسن زاده بهترین بازیکن/ جاوید هم به مراسم دعوت شده است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد میزبانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ که این میزبانی طبق اعلام فدراسیون فوتبال به اصفهان رسیده، گفت: هنوز برای میزبانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌ها، AFC تصمیمی نگرفته است. در همان ابتدا فدراسیون فوتبال درخواست میزبانی این مسابقات را برای دو شهر اصفهان و اردبیل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد میزبانی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ که این میزبانی طبق اعلام فدراسیون فوتبال به اصفهان رسیده، گفت: هنوز برای میزبانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌ها، AFC تصمیمی نگرفته است. در همان ابتدا فدراسیون فوتبال درخواست میزبانی این مسابقات را برای دو شهر اصفهان و اردبیل درخواست کردیم و هنوز به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نشده است. طبق هماهنگی‌هایی که AFC با فدراسیون فوتبال انجام داده قرار است در آذرماه یک نماینده به ایران اعزام و امکانات هر دو استان اصفهان و اردبیل را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و سپس میزبان جام باشگاه‌های آسیا معرفی شود.

ترابیان در پاسخ به سوالی که آیا اصغر حسن‌زاده به عنوان بهترین بازیکن آسیا در فوتسال انتخاب شده، گفت: خیر، هنوز هیچ چیز مشخص نیست طبق روال هرساله AFC افرادی را از کشور‌های مختلف جهت انتخاب برترین‌های فوتسال آسیا معرفی می‌کند و در بین دعوت شدگان به این مراسم اسامی دو بازیکن خوب ایران اصغر حسن‌زاده و مهدی جاوید مشاهده می‌شود.

وی در ادامه گفت: من نمی‌دانم چرا بعضی از رسانه‌ها به شکل قطعی افرادی را به عنوان برترین‌های فوتسال آسیا انتخاب و معرفی می‌کنند. رسانه‌های ما نباید عجله کنند و تا قطعی شدن از سوی AFC کسی را اعلام و معرفی کنند. مطمئن باشید در صورتیکه بخواهیم این کار را ادامه دهیم AFC عکس‌العمل نشان داده و روی این موضوع حساس می‌شود.

وی در پایان در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: قرار است اواخر آذرماه تیم ملی به اسلواکی رفته و ۳ بازی با تیم‌های روسیه و اسلواکی انجام دهند و همچنین این تیم ۸ الی ۱۷ بهمن‌ماه برای اولین بار در صربستان حضور و دو بازی با تیم ملی این کشور برگزار می‌کنند.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا یکشنبه , ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

خدا خودش کمک کنه که هر چه زودتر تو از این فوتسال بری مرد ناکارآمد.دلال