کد خبر : 125475
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 - 12:49
-

سرمربی پارس آرا شیراز: به این پیروزی نیاز داشتیم

سرمربی پارس آرا شیراز: به این پیروزی نیاز داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز گفت: به پیروزی مقابل استقلال ساری نیاز داشتیم تا از فشارهای موجود رهایی یابیم. نجمه برزگر، جمعه پس از پیروزی تیمش برابر استقلال ساری افزود: از آنجا که تیم استقلال برای فرار از قعر جدول نیاز به بُرد داشت از این رو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز گفت: به پیروزی مقابل استقلال ساری نیاز داشتیم تا از فشارهای موجود رهایی یابیم.
نجمه برزگر، جمعه پس از پیروزی تیمش برابر استقلال ساری افزود: از آنجا که تیم استقلال برای فرار از قعر جدول نیاز به بُرد داشت از این رو بازی سختی با این تیم داشتیم.
وی اضافه کرد: بازیکنان ما برای پیروزی در این دیدار مصمم بودند و آنچه در توان داشتند در زمین پیاده کردند که قابل تقدیر است.
سرمربی تیم پارس آرا ادامه داد: مقابل استقلال ساری فرصت های زیادی برای زدن گل های بیشتر داشتم اما با بی دقتی و بعضا فشار روانی که روی بازیکنان بود از دست رفت با این حال خوشحالم که در پایان بازی پیروز شدیم.
برزگر افزود: بازی با تیم های انتهای جدولی همیشه دشوار است چرا که آنها چیزی ندارند که از دست بدهند از این رو تهاجمی بازی می کنند اما خوشبختانه بازیکنان ما به آنچه گفته بودیم عمل کردند و مزد خود را هم گرفتند.
تیم پارس آرا شیراز، جمعه در هفته پانزدهم رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور با گل های شیرین فقیهی و ۲ گل بهار رستم پور از سد تیم استقلال ساری گذشت.
تیم پارس آرا شیراز با این پیروزی و با کسب ۱۵ امتیاز جای خود را در رده هشتم جدول محکم کرد.
این تیم نهم آذرماه ۹۷ در هفته شانزدهم این رقابت ها میهمان تیم ملی حفاری اهواز، صدرنشین بازی هاست.
در رقابت های فوتسال برتر بانوان کشور ۱۱ تیم حضور دارند و در پایان این بازی ها که به صورت رفت و برگشت برگزار می شود، چهار تیم بالای جدول برای تعیین تیم قهرمان به مرحله حذفی (پلی آف) صعود خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.