کد خبر : 125481
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 - 11:33
دسته‌بندی نشده
-

شمس :اخلاق در ورزش، امری مهم و نکته‌‌‌ای اساسی برای دست‌یابی به مراحل بالاتر است

شمس :اخلاق در ورزش، امری مهم و نکته‌‌‌ای اساسی برای دست‌یابی به مراحل بالاتر است
سرمربی سابق تیم ملی گفت: اخلاق در ورزش، امری مهم و نکته‌‌‌ای اساسی برای دست‌یابی به مراحل بالاتر است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در مراسم اختتامیه جام استعدادیابی سما که تحت عنوان یادواره شهدای مدافع حرم برگزار شد، گفت: به هیچ وجه قابل تصور نبود که سطح بازی این مسابقات بالا باشد که این حتماً نتیجه تلاش‌های یک ساله مسئولین است.

وی افزود: با تماشای این مسابقات بسیار شگفت‌زده شدم و به آینده جوانان در عرصه ورزش امیدوارم چرا که داوری این مسابقات توسط داوران بین‌المللی قصاوت می‌شد. خواسته‌ام از مسئولین این است که این روال مسابقات را رها نکنند. بدون شک این ورزشکاران توانایی راه‌یابی به مراحل و درجات بالا را دارند. این مسابقات باید بدین شکل ادامه پیدا کرده و جوری برنامه‌ریزی شوند تا استعدادهای جوانان فراموش نشود.

شمس خطاب به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مسابقات اظهار کرد: اخلاق در ورزش، امری مهم و نکته‌‌‌ای اساسی برای دست‌یابی به مراحل بالاتر است. شما جوانان برای خودتان یک الگو انتخاب کنید و قدم‌هایتان را دقیقاً در جای قدم‌های همان الگوی مناسب بگذارید و پیش بروید.

وی گفت: علی دایی در عرصه ورزش الگوی خوبی است از آنجایی که وی یکی از برترین‌های ایران و جهان محسوب می‌شود. با مطالعه‌ی کوتاهی در زندگی این استعدادها و نخبه‌ها که در کشور ما کم نیستند می‌توان فهمید که اخلاق ورزشی شرط اول موفقیت است.

شمس در پایان سخنان خود به نوجوانان ورزشکار تأکید کرد: دو درس را حتماً ویژه بخوانید، یکی زبان و دومی آشنایی با علم رایانه که بتوانید اطلاعات خود را ثبت کرده و براحتی با دنیا در ارتباط باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.