کد خبر : 125549
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 - 18:28
-

غلامی:هنوز هم بخت اول قهرمانی را تیم خودمان می‌دانم!/امیدوارم مشکل حضور کریمی در ایتالیا حل شود

غلامی:هنوز هم بخت اول قهرمانی را تیم خودمان می‌دانم!/امیدوارم مشکل حضور کریمی در ایتالیا حل شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نسیمه غلامی در خصوص حضورش در تیم پویندگان صنعت فجر شیراز اظهار کرد: پیش از اینکه به این تیم بپیوندم می‌دانستم که کار سختی پیش‌رو دارم چرا که این تیم بازیکن شناخته شده‌ای نداشت. بازیکن تیم پویندگان صنعت فجر هدف از حضور خود را در این تیم شیرازی، صعود به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نسیمه غلامی در خصوص حضورش در تیم پویندگان صنعت فجر شیراز اظهار کرد: پیش از اینکه به این تیم بپیوندم می‌دانستم که کار سختی پیش‌رو دارم چرا که این تیم بازیکن شناخته شده‌ای نداشت.

بازیکن تیم پویندگان صنعت فجر هدف از حضور خود را در این تیم شیرازی، صعود به مرحله پلی آف عنوان کرد و ادامه داد: متاسفانه در نیم فصل نخست آن طور که باید نتوانستم عملکرد خوبی به نمایش بگذارم و یکی از مهم‌ترین عوامل این موضوع هم مصدومیت من در هفته‌ های نخست بود.

او ادامه داد: این مشکل برای لیلا خدابنده‌ لو دروازه‌بان تیم ملی هم رخ داده بود و او با مصدومیتی که برای حادث شد حتی اکنون هم نمی‌تواند به میدان بیاید اما در نیم فصل دوم همه چیز فرق کرده و همه بازیکنان با بازی هم آشنا شدن و تیم یکدستی را ساخته ایم.

غلامی درخصوص انتخاب تیم پویندگان صنعت فجر و بازی در این تیم گفت: زمانی که این تیم را انتخاب کردم فقط به قهرمانی فکر می‌کردم، پویندگان تنها تیمی است که مدیرعامل آن به تمام تعهداتش عمل کرده و از لحاظ مالی و خدمات بازیکنان را پشتیبانی می‌کند. هنوز هم بخت اول قهرمانی را تیم خودمان می‌دانم و می دانم که این ظرفیت را داریم.

ملی پوش باارزش فوتسال ایران درخصوص وضعیت فرشته کریمی و طولانی شدن وضعیت حضورش در فوتسال ایتالیا بیان کرد: امیدوارم هرچه سریع‌ تر مشکل حضور فرشته کریمی حل شود. حضور کریمی در لیگ ایتالیا زمینه حضور دیگر بانوان فوتسالیست را هم در این کشور و به طور کلی خارج از ایران فراهم می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.