کد خبر : 125512
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 - 12:12
دسته‌بندی نشده
-

کشاورز: بیشتر به‌خاطر اشتباهات فردی خودمان بازی را واگذار کردیم

کشاورز: بیشتر به‌خاطر اشتباهات فردی خودمان بازی را واگذار کردیم
سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در مورد دیدار با فرش آرا گفت: از ابتدای هفته اعلام کردم، با تیمی بازی داریم که فوتسال باکیفیت و فنی بازی می‌کند و فکر می‌کنم همه افرادی که از تلویزیون یا در سالن بازی را تماشا کردند، از دیدن یک بازی فنی و سراسر هیجان لذت بردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز در مورد دیدار با فرش آرا گفت: از ابتدای هفته اعلام کردم، با تیمی بازی داریم که فوتسال باکیفیت و فنی بازی می‌کند و فکر می‌کنم همه افرادی که از تلویزیون یا در سالن بازی را تماشا کردند، از دیدن یک بازی فنی و سراسر هیجان لذت بردند.

فرهاد کشاورز افزود: پنج گل روی اشتباهات فردی بازیکنان ما بود، ولی این موضوع چیزی از ارزش‌های تیم من و بازیکنان کم نمی‌کند، از بازیکنان تشکر می‌کنم و باید بگویم، مسؤولیت این شکست بر عهده من است، بازیکنان با شجاعت کامل بازی کردند، اما ما باید با تلاش بیشتر در تمرینات سعی کنیم، دیگر چنین اشتباهاتی را تکرار نکنیم.

وی ادامه داد: این پیروزی را به‌هواداران، بازیکنان و کادر فنی خوب تیم فرش‌آرا تبریک می‌گویم، تیم فرش‌آرا را آنالیز کردیم و حتی خود من یک بازی این تیم را از نزدیک دیده بودم، تیم‌هایی مانند فرش‌آرا که فنی بازی می‌کنند سبب می‌شود فوتسال جذاب‌تر و زیباتر دنبال شود، فرصت‌های زیادی در این بازی داشتیم که متاسفانه استفاده نکردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.