کد خبر : 125662
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397 - 18:03
-

افشاگری ستاره محمدی در مورد استقلال ساری: قرارداد ۱۰۰ هزار تومانی با امضای غیر واقعی!

افشاگری ستاره محمدی در مورد استقلال ساری: قرارداد ۱۰۰ هزار تومانی با امضای غیر واقعی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال استقلال ساری که در حال حاضر جایگاه مناسبی در جدول ندارد و عملکرد خوبی از خود نشان نداده از همان ابتدای فصل کار خود را با مشکلاتی آغاز کرد. استقلال حالا از آغاز نیم فصل لیگ برتر دو بازیکن اصلی و مطرح خود را کنار گذاشته تا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال استقلال ساری که در حال حاضر جایگاه مناسبی در جدول ندارد و عملکرد خوبی از خود نشان نداده از همان ابتدای فصل کار خود را با مشکلاتی آغاز کرد. استقلال حالا از آغاز نیم فصل لیگ برتر دو بازیکن اصلی و مطرح خود را کنار گذاشته تا بیش از پیش دچار حاشیه شود.

فریبا میرزا جانی و ستاره محمدی دو بازیکن باارزش استقلال ساری از این تیم کنار گذاشته شده اند. رعنا محمدی مربی استقلال ساری گفته است فریبا میرزاجانی بدون دلیل خاصی اقدام به غیبت در تمرینات و مسابقات کرده و ستاره محمدی نیز به دلیل تخطی از قوانین باشگاه اخراج شده است. محمدی از ارائه توضیحات بیشتر خودداری کرده است.

ستاره محمدی که از بازیکنان موثر استقلال ساری بود در خصوص کنار گذاشته شدنش از تیم در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش زنان ایران گفت: من سه سال متوالی است که در تیم استقلال ساری بازی می‌کنم و در تمام این سه سال از جانم مایه گذاشتم تا بتوانم برای تیم مثمر ثمر باشم.

بازیکن تیم فوتسال استقلال ساری ادامه داد: در اولین سال حضورم از کل مبلغ قراردادم نیمی از آن را دریافت کردم  اما در دومین و سومین فصل ریالی به من پرداخت نشد و هر بار که پولم را خواستم بهانه ای برای پرداخت نشدن آن عنوان شد.

او با اشاره به‌ پیشنهادات خوب اول فصل، تصریح کرد: من از کرمانشاه به ساری آمدم و تنها درآمدی که دارم از فوتسال است؛ باتوجه به بدقولی‌های این تیم و پیشنهادات خوبی که از دیگر تیم‌ها داشتم تصمیمی برای حضور در استقلال ساری نداشتم اما سرپرست و سرمربی تیم از من خواستند این فصل را هم در استقلال بمانم به شرط اینکه تمام قرارداد من در فصل گذشته پرداخت شود.

افشای تخلف در قرارداد ؛ از امضای غیر واقعی تا مبلغ صد هزار تومانی!

محمدی خاطرنشان کرد: قرار شد با مبلغی به‌‌اضافه مطالبات فصل پیش این فصل هم تمدید کنم، قرار داد داخلی با این مبلغ بسته شد و من امضا کردم اما مهر و امضا باشگاه پای قرار داد نبود. قرار داد را از من گرفتند و دیگر به من‌ بازنگرداندند و  در قرارداد چهار برگی که به فدراسیون ارسال می‌شود هم سرپرست تیم بدون اجازه من ، به جای من امضا و به فدراسیون ارسال کرده بود. وقتی پرسیدم چرا بدون اجازه من این کار صورت گرفته، اتمام وقت دریافت مدارک را بهانه کردند.

بازیکن تیم فوتسال استقلال ساری تصریح کرد: در قراردادی که از سوی باشگاه به فدراسیون ارسال می‌شد مبلغ قرارداد واقعی ثبت نمی شد و مبلغ را ۱۰۰یا ۲۰۰ هزارتومان درج کردند. این اقدام تنها براساس اعتماد بین باشگاه و بازیکنان صورت می‌گرفت و این فصل هم بدون اجازه و هماهنگی من مبلغ ۱۰۰ هزار تومان را در قرارداد درج کردند و با امضا سرپرست به جای من به فدراسیون ارسال کردند.

برای رضای خدا ما را از هتل بیرون نکردند

او از بی‌مهری باشگاه نسبت به بازیکنانش گفت و افزود: ما از ابتدای فصل در هتل اسکان داشتیم و در هفته دوم لیگ،  صاحب هتل ما را فرا خواند و گفت چک‌های شهرداری که باشگاه استقلال ساری به هتل داده ، از سال ۹۵ برگشت خورده و هیچ پولی ما دریافت نکرده اند اما اگر شما را از هتل بیرون نمی‌کنیم به خاطر این است که در این شهر غریب هستید و برای رضای خداست که به شما غذا می‌ دهیم. بعد از این صحبت‌ها منوی غذا محدود شد و ما سه ماه غذای تکراری می‌خوردیم.

محمدی درحالی که بغض کرده بود ادامه داد: من از ناحیه کشاله دچار مصدومیت بودم ولی حتی برای درمان من اقدامی از سوی باشگاه صورت نگرفت، غیرتم اجازه نمی‌داد تیم را تنها بگذارم و به زور اسپری و داروهای مسکن ۴۰ دقیقه ثابت در زمین می‌دویدم و روزی که حقم را خواستم تا خودم را درمان کنم برای من جلسه انضباطی تشکیل دادند و قرار دادم را یک طرفه بدون پرداخت ریالی فسخ کردند.

به هتل گفتند دیگر به او غذا ندهید

این تمام ماجرا نبود.  بازیکن رانده شده از استقلال ساری درخصوص نحوه اطلاع دادن رای کمیته انضباطی گفت: در هتل بودم که نامه‌ای از سمت کمیته انضباطی دریافت کردم که در آن من را از تیم کنار گذاشته بودند. با یکی از مسئولین باشگاه تماس گرفتم به من گفتند فعلا در هتل بمان تا این موضوع را حل کنیم. ۲ روز بعد از تماسم وقتی برای گرفتن شام به سلف رفتم پذیرش هتل گفت مربی تیم با من تماس گرفته و گفته دیگر مسئولیتی در قبال ستاره محمدی نداریم و دیگر به او غذا ندهید و هزینه اقامت او در این دو روز را از او دریافت کنید.

وی خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه این طور به من و شخصیتم توهین نشده بود.  آن شب را بدون شام و در منزل یکی از دوستان به سر بردم و از ورزش و فوتسال برای همیشه متنفر شدم، اگر باشگاهی توان تیم داری ندارد نباید این گونه باسلامت و آبروی ورزشکار آن هم در شهری غریب بازی کند.

منبع: پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جواد ساری جمعه , ۷ دی ۱۳۹۷ - ۷:۰۹

برای تیم شهرم واقعا متاسفم مازندران هیچوقت عرضه تیمداری مدارد و نخواهد داشت