کد خبر : 125654
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397 - 17:38
دسته‌بندی نشده
-

کلاتی: نبود بازیکنان فعلی نیز شرایط را برای ما سخت می‌کند

کلاتی: نبود بازیکنان فعلی نیز شرایط را برای ما سخت می‌کند
بازیکن تیم هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: در تیم، بازیکن باتجربه نداریم و نبود بازیکنان فعلی نیز شرایط را برای ما سخت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: در تیم، بازیکن باتجربه نداریم و نبود بازیکنان فعلی نیز شرایط را برای ما سخت می‌کند.

رویا کلاتی در خصوص شکست تیم هیات فوتبال خراسان رضوی مقابل دختران کویر مس کرمان اظهار کرد: در کل بازی خوبی بود. کاپیتان تیم ما سه کارته بود و از بازی محروم بود، دو بازیکن خوب خود را نیز به دلایلی در اختیار نداشتیم، همین مسئله فشار بازی را برای ما دو چندان کرد.

وی عنوان کرد: بازیکنان با جان و دل بازی کردند. نیمه اول بازی عالی بود اما چون تعداد بازیکنان تیم کم است و بازیکنان باتجربه‌ خود را نیز در این بازی در اختیار نداشتیم شرایط بسیار سخت بود. شخصاً در انتهای بازی حتی توان راه رفتن نداشتم. تیم مقابل، تیم کوچکی نبود و در مقابل ما بسیار عالی بازی کرد. هر چه توان داشتیم به کار گرفتیم اما زورمان نرسید.

این بازیکن تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص شرایط کنونی تیم تصریح کرد: هنوز یک سالن و زمان ثابت برای تمرین نداریم، مشکلاتی وجود دارد که ان‌شاء‌الله رفع شود. در حال حاضر اسپانسر نداریم و با کمک هیئت فوتبال تیم داری می‌کنیم و این شرایط را سخت می‌کند. بازیکن باتجربه نداریم و زمانی که بازیکنان خود را به دلایلی از دست می‌دهیم بازی برای ما سخت‌تر از قبل می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.