کد خبر : 125735
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 - 10:58
-

اسامی نهایی ملی پوشان برای تورنمنت اسلواکی

اسامی نهایی ملی پوشان برای تورنمنت اسلواکی
اسامی نهایی ملی پوشان برای تورنمنت اسلواکی مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران برای بازی با تیم های ملی فوتسال اسلواکی و روسیه هفته آینده عازم اسلواکی می شود. این تورنمنت سه جانبه جایگزین تورنمنت قزاقستان شده است که قرار بود ایران، روسیه، آذربایجان و قزاقستان در آن حضور داشته باشند اما به دلیل مشکلات میزبان، این تورنمنت لغو شد.

کمیته فوتسال ایران با رایزنی روس ها توانست زمینه حضورش در اسلواکی و بازی در تورنمنت سه جانبه این کشور را بگیرد.

کادر فنی تیم ملی هم از هفته گذشته به صورت جدی تری تمرینات را دنبال می کند. دومین دوره تمرینی شنبه تا دوشنبه همین هفته برگزار شد که تعدادی از لژیونرها از جمله علی اصغر حسن زاده و حسین طیبی هم در آن حضور داشتند.

تیم ملی قرار است ۱۳ و ۱۴ آذر به ترتیب به مصاف روسیه و اسلواکی برود. پیگیری های خبرنگار مهر نشان می دهد لژیونرها هم در لیست اعزامی به اسلواکی قرار دارند.

لیست تیم ملی فوتسال ایران برای سفر به اسلواکی به این ترتیب است:

سپهر محمدی، علیرضا صمیمی، علی اصغر حسن زاده، حسین طیبی، مهدی جاوید، مسلم اولادقباد، سعید احمد عباسی، حمید احمدی، ابوالقاسم عروجی، قدرت بهادری، امین نصرالله زاده، محمد شجری، احمد اسماعیل پور و محمدرضا سنگ سفیدی.
– سیدمحمد ناظم الشریعه، محمد هاشم زاده، ابوالفضل کریمیان، میشل پطروس، محمدعلی ترابی، میثم شیرزاد و حسن فرجی هم اعضای کادر و مدیریت تیم اعزامی را تشکیل می دهند.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.