کد خبر : 125754
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 - 14:42
-

اسماعیل پور هم از تیم ملی کناره گیری کرد!

اسماعیل پور هم از تیم ملی کناره گیری کرد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل پور به شرایطش در تیم چین دائو چین پرداخت و اعلام کرد که به خاطر مشکلات شخصی تصمیم گرفته است در تیم ملی نباشد. هرچند که نام این بازیکن در لیست بازیکنان اعزامی به تورنمنت اسلواکی قرار داده شده است. پیش از این هم قدرت بهادری دیگر بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل پور به شرایطش در تیم چین دائو چین پرداخت و اعلام کرد که به خاطر مشکلات شخصی تصمیم گرفته است در تیم ملی نباشد. هرچند که نام این بازیکن در لیست بازیکنان اعزامی به تورنمنت اسلواکی قرار داده شده است. پیش از این هم قدرت بهادری دیگر بازیکن تیم ملی تصمیم گرفته بود فعلا از تیم ملی کناره گیری کند.

مشروح گفتگوی اسماعیل پور در ادامه می آید:

*  آقای اسماعیل پور! شرایطتان در تیم چین دائو چطور است؟

تیم ما نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی نداشته است. من و فرهاد توکلی از جمله بازیکنانی هستیم که این فصل به تیم چین دائو اضافه شده ایم. از چهار بازی، ۱۲ امتیاز گرفته ایم و در رده دوم جدول هستیم. هرچند شرایط تیم نسبت به سال گذشته بهتر است ولی باید دید در ادامه چه اتفاقی می افتد و می توانیم جزو مدعیان باشیم یا نه. چون تیم های دیگر بهتر از ما هستند. دیگر باشگاه ها، بازیکنان چینی ملی پوش دارند.

* چین دائو بعد از شنزن در رده دوم جدول است. چرافکر می کنید در انتهای فصل جزو مدعیان نباشید؟

– لیگ چین فرسایشی است و رفته رفته خستگی و مصدومیت ها خودش را نشان می دهد. برای همین می گویم الان زود است که در این ارتباط صحبت کنیم.

* آیا با شرایط زندگی در چین هماهنگ شده اید؟

– چینی ها معمولا آدم های خونگرمی نیستند و اخلاق خاص خودشان را دارند. ما چند بازیکن ایرانی در چین با هم هستیم و کاری به کار چینی ها نداریم. تا الان هم که مشکلی نداشتیم. به هر حال کار بیرون از ایران همیشه سختی های خودش را دارد. برای بحث تغذیه هم گوشت و مرغ حلال پیدا کرده ایم و خودمان آشپزی می کنیم.

* باتوجه به بازگشتتان به ایران، آیا تیم ملی را در تورنمنت اسلواکی همراهی می کنید؟

– من هفته آینده به چین بر می گردم. در این برهه به خاطر مشکلات شخصی با صحبتی که کردم، تصمیم گرفتم در این اردوی تیم ملی نباشم. البته تا آخر هفته وضعیتم مشخص می شود. اگر مشکل حل شد شاید به اردو اضافه شدم. در غیر اینصورت با هماهنگی سرپرست تیم، به احتمال زیاد در این اردو شرکت نمی کنم.

* آیا به خاطر مصدومیت در این اردو حضور نخواهید داشت؟

– مصدومیتم جزئی است ولی دلیل این تصمیم بیشتر یک مشکل شخصی است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه سه شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳

تیم ملی جای ناز کردن نیست.

Ali سه شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹

Kenare toshake neshesti migi lengeshkon! Kasi majani b kasi Kool nemide. Che team e meli base che team e shakhsi. Shoma dost DarI be done mod braye kasi karkoni?

Ali سه شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴

Kenare toshak e koshti neshesti migi lengeshkon! Kasi majani b kasi
Kooli nemide. Che team e meli bashe che team e shakhsi. Shoma dost DarI braye kasi majani karkoni?