کد خبر : 125729
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 - 10:46
-

بهادری:یک تیم ملی در چین داریم/سطح لیگ این کشور بالا است

بهادری:یک تیم ملی در چین داریم/سطح لیگ این کشور بالا است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری درباره حضورش در تیم شنزن چین گفت: شنزن یکی از بهترین تیم های چین و خیلی حرفه ای ای است. شاید بازیکنان چینی خیلی فوتسال بلد نباشند اما باشگاه هایشان خیلی حرفه ای است. ضمن اینکه هر ۱۲ تیم چین، بازیکن خارجی دارند که کیفیت بازی ها را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری درباره حضورش در تیم شنزن چین گفت: شنزن یکی از بهترین تیم های چین و خیلی حرفه ای ای است. شاید بازیکنان چینی خیلی فوتسال بلد نباشند اما باشگاه هایشان خیلی حرفه ای است. ضمن اینکه هر ۱۲ تیم چین، بازیکن خارجی دارند که کیفیت بازی ها را بالا برده اند.

وی افزود: از ایران من، علی اصغر حسن زاده، فرهاد توکلی، احمد اسماعیل پور، علی ابراهیمی، مجتبی حسن نژاد در چین بازی می کنیم. در واقع می شود گفت یک تیم ملی در چین هستیم. اگر یک کارشناس از ایران به لیگ چین بیاید متوجه می شود که سطح مسابقات بالا است.

بازیکن ایرانی تیم فوتسال شنزن درباره شرایط زندگی در چین، تصریح کرد: زندگی کردن در چین سخت است. چینی ها مردمان خونگرمی نیستند. وقتی یک بازیکن خارجی به ایران می آید، بازیکنان دیگر با او به خوبی ارتباط برقرار می کنند. ولی چینی ها در ارتباط گرفتن سرد و خشک هستند و از این نظر کار سخت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.