کد خبر : 125766
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آذر 1397 - 10:13
-

ترابیان:پاداش ملی پوشان را رصد نمی کنم!/ حاضرم صندلی ام را تحویل دهم/رفتنم به معنی قهر کردن از ورزش نیست/۲۰ سالی است که یک ریال هم از فوتبال پولی نگرفته ام

ترابیان:پاداش ملی پوشان را رصد نمی کنم!/ حاضرم صندلی ام را تحویل دهم/رفتنم به معنی قهر کردن از ورزش نیست/۲۰ سالی است که یک ریال هم از فوتبال پولی نگرفته ام
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال بالاخره از رفتن گفت و افزود:هر زمان که قانون بگوید باید بروی بدون اینکه انتظار قدردانی از کسی را داشته باشم حاضرم صندلی ام را به جانشین بعدی تحویل دهم.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال کشورمان در خصوص پرداخت نشدن پاداش جام جهانی گذشته به ملی پوشان گفت: این بحثی است که من دخالتی در آن ندارم و به آن رصد نمی کنم و به امید خدا کسانی که مسئول آن هستند به این مسائل توجه کنند تا این بازیکنان با آرامش روحی و روانی خوبی در مسابقات ظاهر شوند.
او در خصوص لغو اردو های تیم ملی بیان کرد: خب به هر حال برنامه هایی را که از قبل برنامه ریزی کرده و آن جایگاهی را که پیش تیم ملی برزیل داشتیم با لغو اردو به آن لطمه وارد شد. اما باید شرایط فدراسیون فوتبال را هم درک کنیم ما در مقطعی از زمان قرار گرفتیم که واقعا از نظر اقتصادی یک دگرگونی به وجود آمد و چنین اردوهایی از سه ماه قبل باید برنامه ریزی شود و بودجه اش تعیین گردد. به هر حال این سفر لغو شد اما ما امیدواریم در فیفادی های بعدی برنامه هایمان به خوبی پیش رود و ما هیچ گونه اردوهایی را لغو نکنیم تا تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های مختلف بین المللی موفق ظاهر شود.
ترابیان در خصوص ماندن یا رفتن علی کفاشیان گفت: خیلی در رابطه با این موضوع اطلاعی ندارم البته خودم هم به نوعی بازنشسته هستم و ۲۰ سالی است که من یک ریال هم از فوتبال پولی نگرفته ام اما هر زمان که قانون بگوید باید بروی بدون اینکه انتظار قدردانی از کسی را داشته باشم حاضرم صندلی ام را به جانشین بعدی تحویل دهم.

ترابیان در پایان گفت: اگر روزی برسد که من از فدراسیون بروم به نشانه ی قهرکردن نیست این ورزش همانند فرزند برای من می ماند و در هر زمینه ای که باشد حاضرم با فدراسیون همکاری کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.