کد خبر : 125844
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 آذر 1397 - 15:50
-

حمید احمدی: تیم ملی و لیگ به حال خودش رها شده است/ با تمام قدرت به مصاف حفاری می‌رویم/ موفقیت حسن‌زاده، اتفاقی نیست

حمید احمدی: تیم ملی و لیگ به حال خودش رها شده است/ با تمام قدرت به مصاف حفاری می‌رویم/ موفقیت حسن‌زاده، اتفاقی نیست

حمید احمدی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شرایط تیم ملی گفت: بعد از لغو بازی با برزیل اوضاع فوتسال چندان مساعد نیست و تیم ملی و لیگ به حال خود رها شده است و دیگر کسی رغبت سرمایه گذاری در فوتسال را ندارد. .وی در ادامه افزود: وقتی بزرگان فوتسال مانند

حمید احمدی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد شرایط تیم ملی گفت: بعد از لغو بازی با برزیل اوضاع فوتسال چندان مساعد نیست و تیم ملی و لیگ به حال خود رها شده است و دیگر کسی رغبت سرمایه گذاری در فوتسال را ندارد.

.وی در ادامه افزود: وقتی بزرگان فوتسال مانند شمس و شمسایی و حیدریان بیرون گود هستند حتما مشکلی وجود دارد و مسئولان باید در رفع این مشکل تلاش کنند ولی کسی نیست که دنبال حق فوتسال و ملی پوشان باشد.
احمدی در مورد شرایط مس نیز گفت: شرایط تیم خیلی خوب است و ما تلاش می کنیم با اتحاد و همدلی از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم و دل مردم آذربایجان را شاد کنیم .ما برای رسیدن به هدفمان امروز باید مقابل حفاری با تمام قدرت بازی کنیم تا با ۳ امتیاز شیرین راهی تبریز شویم.

وی همچنین گفت: انتخاب اصغر حسن زاده به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا برای چهارمین بار نشان می دهد که این عنوان اصلا شانسی و اتفاقی نیست و ایشان لیاقت کسب این عنوان را دارد. اکنون باید از وی حمایت شود چون این افتخار شخصی نیست و برای کشورمان است. پیش از این فوتسال ایران را با شمسایی و حیدریان در دنیا می شناختند که اکنون حسن زاده نیز به این جمع اضافه شده است و این ۳ نفر شناسنامه فوتسال ایران هستند. تا زمانی که در عقب تیم با حسن زاده بازی نکرده ای به اخلاق و کیفیت فنی وی نمی توان پی برد. واقعا از لحاظ فنی و اخلاقی ایشان فوق العاده هستند و در این ۱۴-۱۵ سالی که در تیم ملی حضور دارد این واقعیت را به اثبات رسانده است. اصغر حسن زاده واقعا نشان داده که واقعا بزرگ است. او این موضوع را ادعا نکرده بلکه با کارهایش نشان داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی پنجشنبه , ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰

واقعا واست متاسفم از فردی حمایت میکنی که مشخص با لابی کردن این عناوین را بدست میاره تو سال گذشته اصغر حسن زاده چکار کرده لطفا اونو با اسطوره های ایران وحید شمسایی و حیدریان مقایسه نکن وحید شمسایی نون بازوشو میخوره نه ….. همه میدونن اصغر حسن زاده تو این چند سال حق هم تیمیهاشو خورده این آخری هم که واضح حق مهدی جاوید را خورد نمیدونم به تو چی میرسه که از اون حمایت میکنی نکنه اون تیم ملی دعوتت میکنه نه ناظم واقعا باید به حال این فوتسال گریه کرد که همه بزرگانش مقابل این حق خوریها سکوت کردن آقایان خوراکچی رعدی شمس شمسایی و غیره……اینجوری میخواین فوتسالو درست کنید امثال شما سکوت میکنین که یه بچه میاد اصغر لابی را میکنه اسطوره بازم دم سایت پایگاه خبری گرم که حقایق را میگه والسلام.