کد خبر : 125964
تاریخ انتشار : جمعه 9 آذر 1397 - 13:29
-

دل انگیز: سربازان پاس ناجا منسجم تر از همیشه آماده شروع نیم فصل دوم هستند

دل انگیز: سربازان پاس ناجا منسجم تر از همیشه آماده شروع نیم فصل دوم هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید دل انگیز سرمربی تیم پاس ناجا درباره آخرین وضعیت تیمش در لیگ یک فوتسال کشور ، اظهار داشت: در ابتدا باید تشکر ویژه ای داشته باشم از سردار محمدی و سرهنگ وطنخواه ، مدیرعامل و سرپرست تیم که همیشه با نگاه ویژه خودشان به این مجموعه، باعث ایجاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید دل انگیز سرمربی تیم پاس ناجا درباره آخرین وضعیت تیمش در لیگ یک فوتسال کشور ، اظهار داشت: در ابتدا باید تشکر ویژه ای داشته باشم از سردار محمدی و سرهنگ وطنخواه ، مدیرعامل و سرپرست تیم که همیشه با نگاه ویژه خودشان به این مجموعه، باعث ایجاد دلگرمی و امید و رفاقت و حس خودباوری و کمال طلبی در کادرفنی و بازیکنان شده اند. بی نهایت از حمایت های این دو بزرگوار و سایر اعضای هیات مدیره تیم پاس ناجا ممنونم و امیدوارم که در ادامه راه بتوانیم با ارائه بازی های با کیفیت و نتایج قابل قبول ، گوشه ای از زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

وی در ادامه افزود: تمرینات مان را برای شروع نیم فصل دوم به‌موقع آغاز کردیم و از لحاظ بدنی و تاکتیکی تیم را تقویت کرده و به شرایط ایده آل خودش رسانده ایم. سعی کرده ایم نقاط ضعف خود را پوشش داده و ویژگی های مثبت خود را تقویت کنیم. خداروشکر شرایط تیم بسیار مساعد است و هم از لحاظ روحی روانی و هم از لحاظ آمادگی بدنی در سطح ایده آلی قرار داریم و از عملکرد تمامی بازیکنان راضی هستیم.
دل انگیز خاطر نشان کرد: تیم ما تا هفته هفتم رقابت ها در رده دوم جدول قرار داشت. از آنجایی که کار در این گروه  بسیار سخت و دشوار است بازی های نزدیک و پرفشاری را شاهد هستیم، لذا در دو هفته پایانی با بدشانسی و کم اقبالی نتوانستیم برابر حریفان امتیازات لازم را کسب کنیم و در دو بازی بسیار نزدیک بازنده میدان شدیم. اما با توانایی هایی که در تیم و بازیکنانم می بینم، مطمئن هستم که در ادامه رقابت ها با تلاش چندبرابر و اتحاد بیشتر، دوباره به جایگاه خودمان باز خواهیم گشت و به امید خدا سعی میکنیم یکی از بلیت های سفر به لیگ برتر را برای خودمان بدست آوریم. به تمامی بازیکنان و همکاران خودم در کادرفنی ایمان کامل دارم و مطمئن هستم که در نیم فصل دوم مجددا مدعی صعود به لیگ برتر در این گروه خواهیم شد‌.
وی در پایان افزود: در هفته اول از دور برگشت این بازی ها میهمان تیم خوب و با تجربه رسالت مازندران هستیم. این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم و با توجه به شناخت قبلی که داشتیم نقاط ضعف و قوت آن ها را استخراج کرده و روی تک تک نفرات این تیم و نیز تمام دقایق بازی برنامه ریزی داریم. با نهایت احترام به مجموعه خوب و ارزشمند رسالت ، باید عرض کنم که اولا برای نمایش یک بازی جوانمردانه و با کیفیت و دوما برای کسب سه امتیاز به ساری سفر کرده ایم. سربازان ناجا منسجم تر از همیشه آماده شروع نیم فصل دوم و کسب اولین پیروزی خود هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.