کد خبر : 125974
تاریخ انتشار : جمعه 9 آذر 1397 - 16:26
دسته‌بندی نشده
-

ره‌انجام: به تصمیم کادرفنی احترام می‌گذارم/ از نتیجه بازی ناراحت بودم، نه نیمکت‌نشینی

ره‌انجام: به تصمیم کادرفنی احترام می‌گذارم/ از نتیجه بازی ناراحت بودم، نه نیمکت‌نشینی
ره انجام با بيان اينكه بازى نكردنم تصميم كادر فنى بود گفت : كادر فنى خواست كه نيمه دوم بازى نكنم و به تصميم سرمربى احترام ميگذارم و علت ناراحتی‌ام نتيجه بازى بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمیدرضا ره انجام بازیکن شهروند سارى به شرایط بازى با پارسیان اشاره کرد و گفت متاسفانه در ثانیه هاى پایانى ٣ امتیاز مهم را از دست دادیم.همچنین ره انجام عدم نتایج قابل قبول تیم در هفته هاى اخیر و هم زمانى با مسابقات لیگ برتر فوتبال را از علل استقبال کم هواداران دانست. ره انجام با بیان اینکه بازى نکردنم تصمیم کادر فنى بود گفت : کادر فنى خواست که نیمه دوم بازى نکنم و به تصمیم سرمربى احترام میگذارم و علت ناراحتی‌ام نتیجه بازى بود.
او در خصوص عدم پرداخت مطالبات بازیکنان گفت: با صلاحدید مدیر عامل تیم وقتى براى پرداخت مطالبات تعیین شده که مطمئنا در زمان تعیین شده پرداخت خواهد شد.
و در خصوص اهداف و برنامه خود در فوتسال بیان کرد : مشخص نیست در سال بعد یا سال هاى بعد در چه تیمى باشم ، اما همیشه هوادار شهروند میمانم.

مشروح گفتگو با حمیدرضا ره انجام در زیر مى آید:

*ابتدا از شرایطتان در شهروند سارى و بازی با پارسیان و تساوى در ثانیه هاى آخر بازى برایمان بگویید؟

-بعد از هفته دهم و پایان خدمت سربازیم به تیم اضافه شدم، خدا را شکر امسال شرایطم از سالهاى قبل خیلى بهتر بوده و تمام تمرکزم روی این است که بتوانم هر روز بهتر شوم. بازى با پارسیان بازى سختى بود. متأسفانه در روز بدشانسی‌مان، در لحظات پایانى ٣ امتیاز مهم رو از دست دادیم.

*به نظر شما علت استقبال کم هواداران در این بازى و بازى ها اخیر شهروند چیست؟

-متأسفانه چند هفته اى نتوانستیم برنده باشیم و دل هوادارامان را شاد کنیم. فکر می‌کنم جدا از این مسئله همزمان بودن بازی ما با بازى فوتبال استقلال هم تأثیرگذار بود.

*خبر هایى درباره مشکلات مالى باشگاه و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان تا اینجاى فصل منتشر شده است؛ در این باره توضیح میدهید؟

-جا دارد اینجا راجع به خبرى که چند وقت پیش منتشر شد توضیحى مختصر بدم. نام چند بازیکن تیم به این عنوان که مصدوم نیستند و به خاطر پرداخت نشدن مطالبات تمرینات را ترک کردن آورده شد! این خبر صحت نداشته و بازیکنان تیم با همه مشکلاتى که دارند به عشق این تیم و هوادارانش حتى بیشتر از حد توانشان براى این تیم زحمت میکشند. با صلاحدید مدیر عامل تیم، وقتى براى پرداخت مطالبات بازیکنان تعیین شده که مطمئناً به وقتش پرداخت خواهد شد.

*با توجه به بازى هاى خوب شما در نیمه اول و گلزنى هاى هفته هاى اخیرتان و دعوت شدن به اردو تیم ملى با تصمیم کادر فنى نیمه دوم کاملا نیمکت نشین بودید و در آخر بازى با ناراحتى و اشک زمین بازى را ترک کردید. علت این تصمیم و ناراحتى آخر بازى چه چیزى بود؟

بله؛ خدا را شکر با تلاش و کمک همه بازیکنان تیم، عملکردم طى هفته هایى که به تیم اضافه شدم خوب بود. وظیفه هر بازیکن این است که چه در زمین و چه در بیرون از زمین تمام تلاشش را براى موفقیت تیم انجام بدهد. دلیل ناراحتى زیادم بعد از بازى فقط نتیجه بازى بود. بازى کردن یا بازى نکردنم تصمیم کادر فنى تیم بوده و به نظرشان احترام میگذارم. تا لحظه آخر بازى وظیفه‌ام را انجام دادم و بیرون از زمین هم سعى کردم به تیم کمک کنم. دلیل ناراحتی‌ام فقط نتیجه بازى بود.

*با توجه به شرایطتان و اوضاع نه چندان خوب لیگ امسال ، از برنامه و هدفتان براى آینده بگویید؟ آیا باز هم شمار را در شهروند می‌بینیم؟

با توجه به شرایط و اوضاع لیگ معلوم نیست چه اتفاقى در آینده خواهد افتاد. در هر تیمى حضور داشته باشم تمام تلاشم را میکنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و به تیمم کمک کنم. مشخص نیست سال بعد و سالهاى بعد در چه تیمى باشم، اما همیشه هوادار شهروند سارى خواهم ماند. در انتخاب تیم سعى میکنم جایى حضور داشته باشم که بتوانم هرروز پیشرفت کنم. تنها هدفم چه در ورزش حرفه اى چه در زندگى؛ هرروز بهتر شدن است.

*در پایان اگر صبحتى دارید بفرمایید؟
تشکر از شما و همه عوامل پایگاه خبرى فوتسال. آرزوى سلامتى و پیشرفت روزافزون براى همه.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.