کد خبر : 126021
تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 - 8:45
-

جاوید:دیگر بازیکنان شایسته هم این عناوین نمی رسیدند/شکاف عمیقی بین بعضی ها در تیم ملی گذاشتیم/با جریانی روبرو هستیم که زورمان نمی رسد

جاوید:دیگر بازیکنان شایسته هم این عناوین نمی رسیدند/شکاف عمیقی بین بعضی ها در تیم ملی گذاشتیم/با جریانی روبرو هستیم که زورمان نمی رسد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران با انتقاد از روش انتخاب بهترین‌های آسیا، گفت: بیرون از زمین با هیچکس لابی و رابطه نداریم و با جریانی روبرو هستیم که زورمان به آن نمی‌رسد. مهدی جاوید درباره عدم انتخابش به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا گفت: به علی اصغر حسن زاده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران با انتقاد از روش انتخاب بهترین‌های آسیا، گفت: بیرون از زمین با هیچکس لابی و رابطه نداریم و با جریانی روبرو هستیم که زورمان به آن نمی‌رسد.

مهدی جاوید درباره عدم انتخابش به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا گفت: به علی اصغر حسن زاده دوست خوبم تبریک می گویم. من مراسم را ندیدم. نظر خاصی ندارم و نمی دانم باید چه نظری بدهم.

وی درباره اینکه امسال جزو سه نامزد برتر بازیکن سال آسیا بوده است، گفت: اگر بخواهیم صادقانه و منطقی صحبت کنیم، ۱۰ بازیکن برتر آسیا ایرانی هستند. اینکه جزو سه نفر باشم، اتفاق ویژه و مثبتی برایم نیست. حداقل سه سال است که طبق آمار ۵۰ گل و پاس گل داده ام. در فوتسال و فوتبال بهترین قسمت گلزنی است و من هم جزو بهترین ها بوده ام و آمارم در سه سال اخیر خوب بود.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: سالهای گذشته حتی کاندیدا نمی شدم. کسی که بهترین بازیکن می شود، عملکرد فردی اش ملاک است. امسال هم جام باشگاه های آسیا بود و هم جام ملتها. از چهار جایزه فردی که امسال AFC به بازیکنان داد، دو تای آنرا من به دست آوردم. بالای ۵۰ گل در سال ۲۰۱۸ زدم و بیش از ۶۰ پاس گل دادم. نمی دانم دیگر باید چه کار می کردم تا بهترین بازیکن می شدم.

جاوید یادآور شد: عنوان بهترین بازیکن آسیا کعبه آمال من نیست و از اینکه به آن نرسیده ام، غصه نمی خورم. من کارم را در زمین به بهترین شکل انجام می دهم. درباره عملکردم باید کارشناسان فوتسال نظر بدهند ولی چون فضای فوتسال ما نسبت به فوتبال وسعت کمتری دارد، بعضی ها مراعات و رودربایسی می کنند و شفاف عملکردها را زیر ذره بین نمی گذارند.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: می خواهم این جمله که «این جایزه را به راحتی به هرکسی نمی دهند» را تصحیح کنم. این جایزه را اصلا به کسی نمی دهند! می خواهم راحت صحبت کنم. تبعاتش را هم این سالها پذیرفته ام. بعضی دوستان به من به مشکل خورده اند اشکال ندارد چون پایبند به اصولم هستم. امسال عملکردم جای شک و شبهه ای باقی نمی گذاشت. آمار من فراتر از آسیا بود. سالهای قبل هم آمار خوبی داشتم. اینکه با ادبیات عوام فریبانه بگوییم تمام بازیکنان ما شایسته هستند، نه اینطور نیست. آنها هم اگر شایسته بودند به این عناوین نمی رسیدند.

جاوید گفت: اگر بخواهم ریز شوم، شفافتر توضیح می دهم. بچه های تیم ملی ما حداقل آن ۵، ۶ بازیکنی که نام برده شد، شایستگی کسب عنوان بهترین بازیکن را دارند ولی برای ما در حد حرف است و در عمل هیچ شایستگی نداریم. یک جورهایی فکر می کنم اینکه بخواهیم برای این عنوان تلاش کنیم کار بیهوده ای است. سالهای قبل هم می دانستم این اتفاق برایم نمی افتد ولی امسال برایم اظهر من الشمس بود.

وی که به نظر می رسید از کادر فنی تیم ملی هم گلایه دارد، تاکید کرد: خواهش می کنم با گفتن این جمله که بچه ها همه شایسته هستند، با ادبیات بازی نکنیم. شکاف عمیقی بین بعضی ها در تیم ملی گذاشتیم و تبعاتش را دارید متوجه می شوید مثل این بی انگیزگی ها که برای بازیکنان بزرگ فوتسال می افتد. تبعات این اتفاقات را در جام جهانی خواهیم دید. یکرنگی و یکدلی در تیم ملی به خاطر این انتخابات کمتر شده است چون احساس می کنیم با جریانی روبرو هستیم که زورمان نمی رسد. ما سعی می کنیم حرفمان را در زمین می زنیم. در بیرون از زمین با کسی لابی و رابطه نداریم. بهتر است اگر قرار است چیزی به من برسد شایسته اش باشم. تا اینکه بخواهم جوری جایزه را به دست بیاورم که وقتی بعدها به آن نگاه می کنم احساس کنم دیگران شایسته تر بوده اند.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در پایان گفت: در هر تیمی که بوده ام فقط دوست داشته ام در زمین به آن مجموعه کمک کنم و جوری باشد که سرمربی تیم از عملکردم راضی باشد نه مسئولانی که ربطی به زمین و مسائل فنی ندارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نیروگاه شنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

آقای جاوید تو که دلت با تیم ملی نیست بهتره خداحافطی کنی تیم ملی بازیکن پر ادعا نمی خواد سرباز میخواد که برای فوتسال کشورش بجنگه نه برای عنوان فردی خودش تو بیشتر نگران آقای گلی هستی تا موفقیت تیم ملی !!!

نام ... شنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷

حسن زاده هم با تیم ملی و هم با تیم باشگاهی ایرانی قهرمان اسیا شد
ولی جاوید با تیم باشگاهی اش قهرمان نشد

نام ... شنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲

با محمدناظم اشریعه ی دورو و منفعت طلب تیم ملی همیشه دچار مشکل خواهد بود

سینا شنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳

جاوید جان تو سطحت از آسیا بالاتره همه میدونن واسه همین جایزه رو به توندادن توبهترین ایرانی به گفته کارشناسا نه مسئولین الکی