کد خبر : 126053
تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 - 14:27
-

جهانچی :هدفمان کسب امتیازات کامل دیدارهای خانگی و حضور در مربع قهرمانی است/شاکله شهرداری رشت را تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه تشکیل می‌دهد

جهانچی :هدفمان کسب امتیازات کامل دیدارهای خانگی و حضور در مربع قهرمانی است/شاکله شهرداری رشت را تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه تشکیل می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایرانسرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت با اشاره به پیروزی مقابل هیئت فوتبال خراسان گفت: هدفمان کسب امتیازات کامل دیدارهای خانگی و حضور در مربع قهرمانی است. معصومه جهانچی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پیروزی پرگل مقابل هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: در طول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایرانسرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت با اشاره به پیروزی مقابل هیئت فوتبال خراسان گفت: هدفمان کسب امتیازات کامل دیدارهای خانگی و حضور در مربع قهرمانی است.

معصومه جهانچی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پیروزی پرگل مقابل هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: در طول هفته تمرینات پرفشاری انجام دادیم و بازیکنان باانگیزه بالا وارد زمین شدند، حاصل این انگیزه و تمرینات مستمر، پیروزی پرگل مقابل میهمان مشهدی بود.

وی با اذعان به اینکه هدف شهرداری حضور در جمع چهار تیم برتر فوتسال بانوان است افزود: برای رسیدن به این مهم باید تمریناتمان را منظم دنبال کنیم و با کسب امتیازات کامل دیدارهای خانگی شانسمان را برای حضور در جمع چهار تیم برتر افزایش دهیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت با اشاره به دوئل قهرمانی بین دو تیم ملی حفاری و نامی نو بیان کرد: این دو تیم بافاصله امتیازی بالا نسبت به سایر تیم‌ها از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار هستند، سایر تیم‌ها بسیار به یکدیگر نزدیک هستند و فاصله امتیازی کم میان تیم‌های سوم تا هشتم لیگ مؤید این ادعاست.

جهانچی با بیان اینکه در لیگ بازی آسان وجود ندارد تصریح کرد: تلاشمان را در دیدارهای آینده دوچندان می‌کنیم و در تمامی دیدارها برای کسب امتیاز به مصاف رقبا می‌رویم، شاکله شهرداری رشت را تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه تشکیل می‌دهد و با تلاش بیشتر می‌توانیم به جمع چهار تیم برتر لیگ راه یابیم.

وی همدلی و جدیت در تمرینات را رمز موفقیت شهرداری دانست و گفت: با توجه به امکاناتی که در اختیار داشتیم و فاصله زمانی اندک تا حضور در لیگ، بازیکنان خوبی به جمعمان اضافه شدند و این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.