کد خبر : 126089
تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 - 16:19
-

عظیمایی:حریف را دست کم گرفتیم/ بازیکنان مغرور شدند/ از هواداران شهروند عذر خواهی می کنم

عظیمایی:حریف را دست کم گرفتیم/ بازیکنان مغرور شدند/ از هواداران شهروند عذر خواهی می کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مرتضی عظیمایی در مورد تساوی شهروند مقابل پارسیان شهر قدس اظهار داشت: بازی مقابل پارسیان برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بود. ما در چهار دیدار نیم فصل دوم نتایج خوبی به دست نیاردیم و مصمم بودیم برای کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی، از طرفی پارسیان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مرتضی عظیمایی در مورد تساوی شهروند مقابل پارسیان شهر قدس اظهار داشت: بازی مقابل پارسیان برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار بود. ما در چهار دیدار نیم فصل دوم نتایج خوبی به دست نیاردیم و مصمم بودیم برای کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی، از طرفی پارسیان هم برای رهایی از پایین جدول به دنبال کسب حداقل امتیاز بود و همین باعث شده بود که بازی با حساسیت بالایی همراه باشد.
 وی ادامه داد: متاسفانه بازی را خوب شروع نکردیم ولی در ادامه بهتر کار کردیم و به دو گل دست پیدا کردیم ولی اواخر نیمه اول عدم ناهماهنگی کار دست ما داد و گل اول را دریافت کردیم.در نیمه دوم با حمایت هواداران بازی را بهتر شروع کردیم و ۴ بر ۱ از حریف پیش افتادیم ولی  عدم تمرکز بازیکنان باعث شد در لحظات آخر کار به تساوی کشیده شود و متاسفانه دو امتیاز حساس را از دست دهیم.
 شهروند که در نیمه دوم ۴ بر ۱ از حریف پیش بود، به یک باره ورق بازی برگشت و ساروی ها با تساوی زمین را ترک کردند، عظیمایی در این باره گفت: مهم ترین دلیلش دست کم گرفتن تیم حریف بود.وقتی با سه گل از پارسیان پیشی گرفتیم قبل از سوت پایان بازی خودمان را از قبل برنده می دانستیم و همین تفکر اشتباه کار دست ما داد.
 کاپیتان با اخلاق شهروند تصریح کرد:  در نیمه دوم دست کم گرفتن حریف باعث شد تمام توان مان را بکار نگیریم و در کل روز خوبی را سپری نکنیم. متاسفانه باید به این مسئله هم اشاره کنم که نتایج خوب نیم فصل اول باعث ایجاد غرور در تیم شده و امیدوارم از بازی بعد این نتایج را جبران کنیم. قطعا هر تیمی روز خوب و بد دارد و تقابل برابر پارسیان روز بد ما بود. دیداری که می توانستیم سه امتیار خانگی را به دست آوریم،خیلی راحت از دست دادیم.
 ملی پوش سابق فوتسال کشورمان در رابطه با عملکرد ضعیف شهروند در نیم فصل دوم خاطر نشان کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما در نیم فصل اول روی دور برد افتادیم و با تمام نفرات مقابل حریفان به میدان می رفتیم ولی با شروع نیم فصل دوم چند بازیکن کلیدی تیم دچار مصدومیت شدند.
 وی بیان کرد:  شرایط در نیم فصل دوم روز به روز برای ما سخت تر شد و غیبت بازیکنان مصدوم تیم، باعث شد دست کادر فنی بسته باشد. طاها مرتضوی، مراد ناظری و امیر حسین رسولی بازیکنان تاثیر گذار شهروند بودند و غیبت این بازیکنان که نفرات اصلی تیم هستند باعث شد این نتایج نه چندان جالب رقم بخورد و مطمئن باشید شرایط به همین شکل نخواهد ماند و در بازی با بهبهان که محکوم به برد هستیم با دشت سه امتیاز خانگی ان شالله تیم به روال خوب خود بر می گردیم.
  عظیمایی ارتباط عدم نتیجه گیری تیم شهروند با مسائل مالی را رد کرد و  افزود: مسائل مالی طبیعتا در روحیه هر فردی تاثیر گذار است ولی با قاطعیت اعلام می کنم که بحث مالی اصلا ارتباطی با نحوه بازی کردن بچه ها ندارد و همه تمام توان خود را در زمین می گذارند.از ابتدای فصل تا الان دریافتی زیادی نداشتیم ولی همه بازیکنان تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می دهند و این نتایج ارتباطی با بحث مالی ندارد.
 بازیکن با تجربه ساروی ها در پاسخ به این پرسش که آینده شهروند در ادامه لیگ را چطور پیش بینی می کند و آیا تیم راهی پلی آف خواهد شد، تصریح کرد: بدون شک و تردید راهی پلی آف می شویم و خیال ما از این جهت راحت است. هدف مجموعه شهروند حضور در جمع چهار تیم برتر است‌.با نتایج اخیر طبیعتا کار کمی برای ما سخت شده ولی  انشالله در ادامه کار با تلاش بیشتر  در بازی های داخل و  خارج خانه همانند نیم فصل اول به برتری دست پیدا می کنیم تا حضورمان در جمع چهار تیم نخست جدول رده بندی را قطعی کنیم.
 کاپیتان ساروی ها در مورد اعتراض هواداران به کادر فنی و بازیکنان پس از پایان بازی، عنوان کرد: هواداران شهروند تحت هر شرایطی و بدون توجه به رتبه تیم در جدول همیشه حامی شهروند بودند.هواداری که در سرما و گرما از ما حمایت می کند از تیم انتظار نتیجه گیری دارد. نه تنها  ایران بلکه در دنیا هم هیچ تیمی در فوتسال طرفداران شهروند را ندارد.
 عظیمایی در پایان خاطر نشان کرد: توقعات از شهروند به خاطر نتایج خوب نیم فصل اول بالا رفته و هواداران باید بدانند که اوضاع تیم اصلا بحرانی نیست و با کسب یک برد تیم به رول عادی خود بر می گردد. هواداران باید به این مسئله واقف باشند که ناظری، مرتضوی،پرکاس، ره انجام، امانی و امیر حسین رسولی مصدومیت شان به طور کامل برطرف نشده و از روی غیرت و تعصب وارد میدان می شوند.من به نمایندگی از بچه های تیم از هواداران شهروند بابت نتایج اخیر عذر خواهی کنم و به امید خدا از بازی بعد سعی و تلاش خود را دو برابر می کنیم تا با سه امتیاز دیدار بهبهان روز های خوب خود در نیم فصل اول را تکرار کنیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.