کد خبر : 126046
تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 - 9:52
-

حسن زاده:اگر یکرنگی و یکدلی هم تیمی هایم نبود، قطعاً این عنوان دست نیافتنی بود/نظری در مورد بازیکنانی که می گویند جایزه حق آنها بوده ندارم/تیم ملی هیچ وقت وابسته به شخص نبوده است

حسن زاده:اگر یکرنگی و یکدلی هم تیمی هایم نبود، قطعاً این عنوان دست نیافتنی بود/نظری در مورد بازیکنانی که می گویند جایزه حق آنها بوده ندارم/تیم ملی هیچ وقت وابسته به شخص نبوده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اصغر حسن‌زاده در مورد انتخابش به عنوان برترین بازیکن آسیا گفت: خوشحالم که به عنوان نماینده فوتبال ایران در آسیا انتخاب شدم. این عنوان متعلق به تمام مردم ایران است در همین جا، جا دارد تشکر ویژه‌ای از همبازی‌هایم در تیم ملی داشته باشم و اگر یکرنگی و یکدلی آنها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اصغر حسن‌زاده در مورد انتخابش به عنوان برترین بازیکن آسیا گفت: خوشحالم که به عنوان نماینده فوتبال ایران در آسیا انتخاب شدم. این عنوان متعلق به تمام مردم ایران است در همین جا، جا دارد تشکر ویژه‌ای از همبازی‌هایم در تیم ملی داشته باشم و اگر یکرنگی و یکدلی آنها نبود، قطعاً این عنوان دست نیافتنی بود.

وی در ادامه گفت:‌ امسال سال خوبی برای من بود اول  اینکه در جام ملت‌ها قهرمان آسیا شدیم  و دوم اینکه بعد از ناکامیهای چند ساله باشگاههای ایران در آسیا توانستم با تیم مس قهرمان آسیا شویم و از همه مهمتر در هر دو تورنمنت توانستم به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شوم  و در حال حاضر هم برای سومین بار توانستم به عنوان مرد برتر فوتسال آسیا انتخاب شوم و خیلی از این موضوع خوشحالم  و امسال یکی از سال‌های خوب فوتسالی برای من بود.

کاپیتان تیم ملی فوتسال در پاسخ به سوالی که بعضی از بازیکنان ملی‌پوش مدعی بودند که این جایزه حق آنها است، گفت: در این مورد حرف و نظر خاصی ندارم.

حسن‌زاده همچنین در مورد شرایط و وضعیت تیم ملی گفت:‌همانطور که اطلاع دارید تیم ملی خود را آماده حضور در تورنمنت اسلواکی می‌کند این تورنمنت قرار است با حضور تیمهای ملی ایران ،روسیه و اسلواکی در اوخر آذر برگزار شود و  تا به امروز تیم ملی چندین مرحله اردو را پشت سر گذاشته است و در حال  هم حاضر شرایط تیم خوب است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی که آیا با توجه به اینکه چند بازیکن ملی‌پوش  از عرصه ملی خداحافظی کرده اند آیا نبود این بازیکنان تأثیری در تیم ملی دارد یا خیر،‌گفت: قطعاً مشکلاتی به وجود می‌آورد اما در کل تیم ملی فوتسال ایران هیچ وقت وابسته به شخص نبوده و همیشه بازیکنان جوان ایرانی نشان دادند که پتانسیل زیادی دارند ما جوانان زیادی داریم در صورتی که به آنها در تیم ملی بها داده شود قطعاً می‌توانند موفق و جای این بازیکنان را پرکنند.

بازیکن تیم شین‌زن چین در مورد اینکه آیا می‌توان امیدوار بود که تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۰ موفق باشد، گفت:‌الان خیلی زود است که بخواهیم حرف بزنیم چون تا آن زمان دو سال باقی است. در حال حاضر انتظارات از تیم ملی به دلیل سومی جهان بالا رفته بازیکنان ایرانی با غیرت خود می‌توانند هر عنوانی را تکرار و برای بهتر کردن آن تمام تلاش خود را انجام می‌دهند. امیدوارم  مسئولان ورزشی کمی شرایط امکانات بهتری را برای تیم ملی فراهم کنند.

وی در مورد لیگ ایران گفت: من چند بازی از لیگ ایران را از نزدیک شاهد بودم اما به دلیل شرایط بد اقتصادی کیفیت فنی تیم‌ها هم پایین آمده اما مرحله پلی‌اف که برای اولین بار برگزار می شود و این موضوع  می تواند به جذابیت لیگ کمک کند.

وی در پایان گفت:  در اینجا باز هم از کادر فنی و بازیکنان ملی پوش و حمایت مردم ایران  که من را در به دست آوردن این عنوان کمک کردند تشکر قدردانی دارم.

انتهای پیام/ر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

کجا تو جام باشگاههای اسیا تو بهترین بازیکن شدی اونجا که جاوید بهترین شد همش میخوای تو مصاحبه هات بگی سال خوبی داشتی در صورتی که همه میدونن خوب نبودی و با لابی کردن بهترین شدی هر وقت به این جام نگاه میکنی یاد بد ذاتیت و حق خوریت میفتی نه بهترین بودنت

نام ... شنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴

تو تا کی میخوای با پارتی بری جلو بسه این کارا توبه اون جام نگاه میکنی عذاب وجدان نمیگیری که طیبی وجاوید ازتوبهتر بودن همیییشه

سینا شنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

تو تا کی میخوای با پارتی پیش بری وقتی به اون جام نگاه میکنی عذاب وجدان نمیگیری که جاوید یا حداقلش طیبی ازتو بهتربودن؟؟نه واقعا خودت خجالت نکشیدی رفتی اونوگرفتی؟