کد خبر : 126033
تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 - 9:06
دسته‌بندی نشده
-

زرخانلی :خیلی سخت بود بتوانیم تمام نفرات گیتی پسندرا مهار کنیم

زرخانلی :خیلی سخت بود بتوانیم تمام نفرات گیتی پسندرا مهار کنیم
سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: درطول تمرینات اصلا خود را برای مساوی و باخت آماده نمی کردیم، آمده بودیم شگفتی ساز شویم، یک فوتسال خوب و روان از خودمان ارائه دهیم ولی بازی کردن مقابل گیتی پسند سخت است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: درطول تمرینات اصلا خود را برای مساوی و باخت آماده نمی کردیم، آمده بودیم شگفتی ساز شویم، یک فوتسال خوب و روان از خودمان ارائه دهیم ولی بازی کردن مقابل گیتی پسند سخت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا زرخانلی پس از شکست تیمش مقابل گیتی پسند اظهار کرد: در اوایل مسابقه توانستیم بازی را کنترل کنیم، فکر میکنم سریع ترین گلی که گیتی پسند دریافت کرده توسط تیم من به ثمر رسید که در ثانیه ۱۷ اتفاق افتاد. ولی روند بازی خوب بود تا اینکه بازیکنان خلاق گیتی پسند توانستند گل اول را بزنند و شرایط بازی را از دست ما خارج کنند.

وی افزود: خیلی سخت بود بتوانیم تمام نفراتشان را مهار کنیم، اواخر بازی با پاور پلی قصد داشتیم به گل برسیم تا بتوانیم بازی را حداقل به تساوی برسانیم و فاصله را کم کنیم. تلاشمان را کردیم و به بازیکنانم تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت قرچک تصریح کرد: درطول تمرینات اصلا خود را برای مساوی و باخت آماده نمی کردیم، آمده بودیم شگفتی ساز شویم، یک فوتسال خوب و روان از خودمان ارائه دهیم ولی بازی کردن مقابل گیتی پسند سخت است.

زرخانلی ادامه داد: سرمربی تیم قرچک در خصوص مهمان نوازی تیم گیتی پسند تصریح کرد: از مهمان نوازی اصفهانی ها تشکر می کنم از لحظه ای که ما وارد اصفهان شدیم مدیریت باشگاه گیتی پسند خیلی به ما کمک کردند، سالن تمرین در اختیارمان گذاشتند و جو خیلی آرامی در اینجا حاکم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.