کد خبر : 126034
تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 - 9:08
-

یاری:کیفیت توپ خوب و استانداردنبود/در دیدار با حفاری به دنبال جبران نتیجه دور رفت هستیم

یاری:کیفیت توپ خوب و استانداردنبود/در دیدار با حفاری به دنبال جبران نتیجه دور رفت هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو از تأثیر منفی غیر استاندارد بودن توپ بازی در دیدار مقابل استقلال ساری می‌گوید. شهناز یاری اظهارکرد: بازی خوبی را در مقابل استقلال ساری به نمایش گذاشتیم. دفاعی بازی کردن آن‌ها موجب شده بود تا ما مدام تغییر تاکتیک داشته باشیم و این مساله

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو از تأثیر منفی غیر استاندارد بودن توپ بازی در دیدار مقابل استقلال ساری می‌گوید.

شهناز یاری اظهارکرد: بازی خوبی را در مقابل استقلال ساری به نمایش گذاشتیم. دفاعی بازی کردن آن‌ها موجب شده بود تا ما مدام تغییر تاکتیک داشته باشیم و این مساله اذیتمان کرد. نکته دیگری که در این بازی تأثیر منفی داشت غیر استاندارد بودن توپ بازی بود که از سایز بزرگی داشت و به راحتی از زمین بلند نمی‌شد.

وی افزود: در تمام طول بازی بازی در اختیار ما بود، هرچند ۶ گل وارد دروازه حریف کردیم اما شاید ۴ برابر آن را با بی دقتی و با بدشانسی از دست دادیم. البته که گلر آن‌ها امروز خوب کار کرد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو با اشاره به بازی بعد تیمش در مقابل ملی حفاری گفت: سعی می‌کنیم در طول هفته ابتدا ریکاوری خوبی داشته باشیم و در ادامه تمرینات خوبی را برای مصاف با ملی حفاری انجام دهیم.

یاری خاطر نشان کرد: به دنبال جبران نتیجه دور رفت هستیم و برای این بازی برنامه‌های ویژه ای خواهیم داشت و به دنبال نمایش بهترین بازی هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.