کد خبر : 126221
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آذر 1397 - 12:47
-

آتش بازی شاهینی ها/ تساوی در دربی تهران/ ایرالکو با توپ پر آمد/ طعم شیرین پیروزی برای سربازان اصفهانی

آتش بازی شاهینی ها/ تساوی در دربی تهران/ ایرالکو با توپ پر آمد/ طعم شیرین پیروزی برای سربازان اصفهانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته دهم و شروع نیم فصل دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد: شاهین کرمانشاه ۵ – رامک شیراز صفر گلزنان: رامین باباجانی ۲ –

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته دهم و شروع نیم فصل دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال کشور در گروه ب، عصر جمعه با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد. در ادامه گزارش کوتاهی از این رقابت ها را مشاهده خواهید کرد:
شاهین کرمانشاه ۵ – رامک شیراز صفر

گلزنان:
رامین باباجانی ۲ – حمیدرضا سلیمانی ۲ -جواد محمدی (کرمانشاه)

شاهین کرمانشاه که در خانه پرقدرت ظاهر می شود و به تیمی باج نداده است، این بار به مصاف شیرازی ها رفت و این تیم را هم با شکست روبرو کرد. شاهین کرمانشاه در یک جدال یک طرفه موفق شد شیرازی ها را با پنج گل در هم بکوبد تا شروع خوبی برای نیم فصل دوم داشته باشد و برای حریفان خود خط و نشان کشیده باشد. شاهین با این پیروزی به رده دوم جدول صعود کرد و شیرازی ها نیز در رده ششم باقی ماندند.
ایرالکو اراک ۵ – شهرداری قزوین ۲

گلزنان:
مرتضی فرزانیان ۲ – عرفان ناطقی – عباس کمندلو – محمد کرمی (اراک)

ایرالکو اراک نیم فصل دوم را با تغییرات زیادی شروع کرده است؛ آنها چند بازیکن از دست داده اند و چند بازیکن جدید جذب کرده اند. اراکی ها در کادرفنی خود هم تغییراتی ایجاد کرده و پوست اندازی کرده اند. ظاهرا این شوک مثبت بوده و این تیم با توپی پر وارد نیم فصل دوم شده است و در اولین گام خود موفق شد تیم شهرداری قزوین را با پنج گل در هم بکوبد. اراکی ها که جانی دوباره گرفته اند با کسب این سه امتیاز مجموع امتیازات خود را به عدد دوازده رسانده و در رده چهارم جدول قرار گرفتند. شهرداری قزوین نیز ده امتیازی و در رده پنجم جدول باقی ماند.

رعد پدافند اصفهان ۳ – مقاومت اقلید ۱

گلزنان:
سعادت براتی ۲ – محمدرضا احمدی(اصفهان)
علیرضا مختارآبادی(اقلید)

تیم رعد پدافند اصفهان که در نیم فصل اول لیگ هیچ پیروزی را در کارنامه خود نداشت، ظاهرا جانی دوباره گرفته است و اسب خود را برای نتیجه گیری در نیم فصل دوم زین کرده است. سربازان اصفهانی در خانه از سربازان اقلیدی پذیرایی می کردند. در این بازی سراسر نظامی زور اصفهانی ها چربید و آن ها موفق شدند سه مرتبه توپ را به تور دروازه اقلیدی ها بچسبانند. شاگردان میرزایی در اصفهان طعم شیرین اولین پیروزی در لیگ را چشیدند و خود را شش امتیازی کردند؛ اما همچنان این دو تیم در منطقه سقوط قرار دارند و به ترتیب در رده های هفتم و هشتم جدول قرار گرفته اند. باید دید این دو تیم در ادامه کار برای فرار از سقوط چه برنامه هایی اندیشیده اند!
سفیرگفتمان تهران ۳ – مقاومت تهران ۳

گلزنان:
حمید نصیری ۲ – مجتبی امیرخانی (سفیر)
محمد رفیعی – محمد مولایی – پویا صادقی (مقاومت )

در دربی تهرانی ها دو تیم سفیر گفتمان و مقاومت در سالن طالقانی تهران به مصاف هم رفتند. این دو تیم که به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان نیم فصل اول بودند درحالی به مصاف هم رفتند که مقاومت برای نزدیک شدن به سفیر و تیم سفیر گفتمان برای فاصله گرفتن از سایر رقبا تلاش می کردند. در جریان این دیدار شاهد بازی زیبا و جذابی از هر دو تیم بودیم اما در انتهای کار شش گل این بازی بین دو تیم تقسیم شد و یک امتیاز برای هر کدام ماحصل چهل دقیقه تلاش برای هر دو تیم بود. این تساوی بیش از هر چیز حریفان این دو تیم را خوشحال کرد. سفیرگفتمان با شانزده امتیاز کماکان در صدر جدول قرار دارد و مقاومت نیز با دوازده امتیاز و یک پله نزول در رده سوم جدول قرار گرفته است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.