کد خبر : 126234
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آذر 1397 - 16:52
-

لک: AFC شفاف سازی کند تا شبهات برطرف شود/انتخاب حسن زاده به دلیل ویژگی های دیگری بوده است/دلیل انتخاب نشدن جاوید چیست؟

لک: AFC شفاف سازی کند تا شبهات برطرف شود/انتخاب حسن زاده به دلیل ویژگی های دیگری بوده است/دلیل انتخاب نشدن جاوید چیست؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ؛ سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: جاوید در دوسال اخیر عملکرد مطلوبی داشته و در جام باشگاه های آسیا که تنها تورنمنت در سطح آسیا بود توانست به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود اما خوب است که AFC در خصوص انتخاب مرد سال فوتسال آسیا شفافیت سازی کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ؛ سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: جاوید در دوسال اخیر عملکرد مطلوبی داشته و در جام باشگاه های آسیا که تنها تورنمنت در سطح آسیا بود توانست به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود اما خوب است که AFC در خصوص انتخاب مرد سال فوتسال آسیا شفافیت سازی کند تا برای دیگر دوستان شبه ایجاد نشود.
لک در پاسخ به این سوال که دلیل انتخاب نشدن مهدی جاوید به عنوان بازیکن سال فوتسال آسیا چیست؟ خاطر نشان کرد: باید ببینیم کسانی که در این زمینه بازیکن انتخاب می کنند چه آیتم و اولویت هایی دارند؟ فکر می کنم AFC باید خیلی شفاف در رابطه با این موضوع توضیح دهد. معمولا در انتخاب های AFC این مشکلات وجود دارد ولی من به علی اصغر حسن زاده که به عنوان یک بازیکن ایرانی به عنوان بهترین بازیکن فوتسال آسیا انتخاب شده است تبریک می گویم.

وی ادامه داد: جاوید در دوسال اخیر در جام جهانی، جام ملت های آسیا، جام باشگاه های آسیا و بازی های داخلی عملکرد مطلوبی داشته و در جام باشگاه های آسیا که تنها تورنمنت در سطح آسیا بود توانست به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود. خود ما تصورمی کردیم که امسال جاوید به عنوان بهترین بازیکن انتخاب می شود ولی این اتفاق نیفتاد. اما خوب است که AFC در خصوص انتخاب مرد سال فوتسال آسیا شفافیت سازی کند تا برای دیگر دوستان شبه ایجاد نشود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند تاکید کرد: حسن زاده جزو بازیکنان خوب فوتسال ایران و آسیا و کاپیتان تیم ملی است که عملکرده مثبتی داشته و انتخاب او به دلیل ویژگی های دیگری بوده است.
رضا لک در رابطه با شرایط تیم گیتی پسند اظهار کرد: شرایط خوبی داریم، صدر جدول را از لحاظ فنی و کارتیمی بدست آوردیم و بچه ها روز به روز بهتر می شوند. مسیرخوبی را پیش می رویم و امیدوارم به همین شکل مسیرمان توسعه پیدا کند.

وی در خصوص دیدار هفته آینده تیمش مقابل سن ایچ تصریح کرد: این تیم امسال در بالای جدول قرار دارد، بازیکنانش خوب بازی می کنند و نتایج خوبی را کسب کرده است. بازی سختی را پیش رو داریم، باتوجه به اینکه پنج بازیکن ما در اردوی تیم ملی هستند و امشب راهی اسلواکی می شوند، کار برای ما سخت است و امیدوارم که این موضوع برای ما مشکلی درست نکند تا بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در رابطه با تمرینات این تیم تاکید کرد: بعد از بازی مقابل مقاومت قرچک به بازیکنان استراحت دادیم تا از فردا -دوشنبه ۱۲ آذر ماه- تمریناتمان را با نفرات باقی مانده ادامه می دهیم تا ببینیم شرایط ملی پوشان چگونه است و چه زمانی به تیم اضافه می شوند.
منبع:ایمنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰

منظورتون ویژگی لابی است؟

نام ... یکشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱

با جریانی روبرو هستیم که زورمان نمی رسد!

نام ... یکشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶

ای کاش باشگاه گیتی پسند هم توضیحاتی در مورد انتخاب شما و دستیاران سفارشیتون و چندتا بازیکن بی کیفیت که انتخاب شده میداد