کد خبر : 126217
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آذر 1397 - 12:37
-

ناظم الشریعه:در تورنمنت اسلواکی کسب تجربه،اعتماد به نفس و محک خوردن بازیکنان حائز اهمیت است/نتیجه برایمان مهم نیست

ناظم الشریعه:در تورنمنت اسلواکی کسب تجربه،اعتماد به نفس و محک خوردن بازیکنان حائز اهمیت است/نتیجه برایمان مهم نیست
سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است حضور در تورنمنت های مختلف و بازیهای دوستانه باعث می شود تا بازیکنان جوان محک بخورند و تجربه کسب کنند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان درباره حضور در تورنمنت  اسلواکی گفت: تمرینات خود را در چند مرحله اردوی تدارکاتی با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه برگزار کرده و در اردوی نهایی که متصل به اعزام است بازیکنان لژیونر نیز به تیم اضافه شده اند.
وی در ادامه بیان کرد: در تورنمنت اسلواکی با تیم های روسیه و اسلواکی بازی خواهیم کرد. در این تورنمنت بدون شک کسب تجربه؛ اعتماد به نفس و محک خوردن بازیکنان حائز اهمیت بوده و نتیجه برایمان مهم نیست.
سرمربی تیم ملی فوتسال بیان کرد: بعد از این تورنمنت، بازی با صربستان را در دستور کاری ملی پوشان داریم و ادامه برنامه های خود را از سال آینده آغاز خواهیم کرد. در واقع ۶ ماه اول سال ۹۸ برایمان بسیار اهمیت دارد چرا که باید مرتبا بازی های تدارکاتی و اردوی مستمر برگزار کنیم تا حضوری موفق در رقابتهای جام ملتهای فوتسال آسیا و مقدماتی جام جهانی داشته باشیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.