کد خبر : 126304
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آذر 1397 - 22:04
-

حمایت شورای اسلامی شهر قم از تیم فوتسال «سوهان محمد سیما»

حمایت شورای اسلامی شهر قم از تیم فوتسال «سوهان محمد سیما»

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسن مالکی نژاد اظهار داشت:  تردیدی نیست که ورزش عامل بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی است و حمایت از تیم‌های ورزشی یکی از راهکارهای جدی در کاهش آسیب‌های اجتماعی است و شورای اسلامی شهر قم به این موضوع نگاهی واقع بینانه دارد. وی افزود: قم در ورزش فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسن مالکی نژاد اظهار داشت:  تردیدی نیست که ورزش عامل بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی است و حمایت از تیم‌های ورزشی یکی از راهکارهای جدی در کاهش آسیب‌های اجتماعی است و شورای اسلامی شهر قم به این موضوع نگاهی واقع بینانه دارد.

وی افزود: قم در ورزش فوتسال صاحب سبک و سرآمد است و این ورزش محبوبیت زیادی بین جوانان دارد لذا حمایت از تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در لیگ برتر فوتسال علاوه بر احترام به علایق جوانان قمی، تقویت ورزش قهرمانی در استان است.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قم گفت: با تمام توان و در چارچوب قوانین و داشته‌ها،  از تیم فوتسال سوهان محمد سیما حمایت می‌کنیم و شورای شهر قم از هر اقدامی که به تقویت وجهه شهر قم در عرصه ورزش یا سایر عرصه‌ها کمک کند حمایت خواهد کرد.

مالکی نژاد با اشاره به کارکردهای فرهنگی ورزش بیان داشت: تیم‌های ورزشی نماد فرهنگ و ارزش‌های انسانی و اخلاقی هر جامعه‌ای می تواننند باشند و باید برای تجلی بهتر آموزه‌های اخلاقی جامعه در میادین ورزشی برنامه ریزی بهتری انجام دهیم.

گفتنی است تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم تا پایان هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال ایران در جایگاه هفتم جدول قرار گرفته است و در هفته‌های اخیر از نظر مالی دچار مشکلات زیادی بوده است.

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.