کد خبر : 126254
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آذر 1397 - 10:21
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان:از من برای انتخاب برترین بازیکن آسیا نظر نخواستند/برای آن فردی که در تلویزیون از من اسم آورد متاسفم

ترابیان:از من برای انتخاب برترین بازیکن آسیا نظر نخواستند/برای آن فردی که در تلویزیون از من اسم آورد متاسفم
ترابیان می گوید دخالتی در انتخاب برترین های آسیا نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان درباره اینکه عنوان شده است عده ای از ایران برای انتخاب بهترین بازیکن فوتسال ایران نظر می دهند، گفت: بنده صد درصد این موضوع را تکذیب می کنم. برای آن فردی هم که در تلویزیون از من اسم آورد متاسفم. صدا و سیما ابتدا باید راجع به صحت و سقم یک مطلب مطمئن شود و بعد از افراد نام ببرد بخصوص جایی که برای دفاع کردن فرصتی نمی دهند. به هر حال باید بگویم نه از من و نه از هیچکس دیگر برای انتخاب برترین بازیکن سال آسیا نظری خواسته نشده است.

وی درباره گلایه بعضی از ملی پوشان برای انتخاب نشدن، تصریح کرد: معیارها کاملا مشخص است. تمام گزارش های گروه های فنی را در می آورند و آنها را ملاک قرار می دهند. احتمالا یک مقدار هم به بازیکنانی که خارج از آسیا بازی می کنند جدی نگاه نمی شود.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در خصوص عدم حضور چند ملی پوش در اردوهای تیم ملی باوجود تماس کادر فنی، تاکید کرد: هر بازیکنی که به دعوت کادر فنی لبیک بگوید قدمش روی چشم تیم ملی است. هرکسی هم تشخیص بدهد که نمی خواهد بیاید، کاری نداریم. جای آنها را به بازیکنان جوان و تشنه موفقیت می دهند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲

اقای ترابیان از شما بعید است.اصل واقعیت این است.شمااقای حسن زاده را علم کردید تا عنوان پرافتخارترین بازیکن فوتسال را ازااقای وحید شمسایی بگیرید.البته در اینکار خود حسن زاده هم متاسفانه شیطنت های داشت وهمه بازیکنان تیم ملی را سپر بلای خود کردبا این کار شمسایی را از دور خارج کردید ولی به فوتسال ضر زدیید.وباعث فتنه وتفرقه در تیم ملی شدید.
خواهشا دروغ نگویید