کد خبر : 126263
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آذر 1397 - 16:14
-

فتحی: فیفا و ای اف سی به توانایی داوران ایرانی پی برده اند

فتحی: فیفا و ای اف سی به توانایی داوران ایرانی پی برده اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، زری فتحی در ابتدا گفت: خیلی خوشحالم که اتفاق جدیدی برای داوران فوتبال بانوان افتاده است و برایم بسیار لذت بخش است که دلیل این اتفاق من و گلاره ناظمی هستیم. وی در ادامه بیان کرد: از زمانی که در لیست داوران بین المللی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، زری فتحی در ابتدا گفت: خیلی خوشحالم که اتفاق جدیدی برای داوران فوتبال بانوان افتاده است و برایم بسیار لذت بخش است که دلیل این اتفاق من و گلاره ناظمی هستیم.
وی در ادامه بیان کرد: از زمانی که در لیست داوران بین المللی قرار گرفتم، بازیهای داخل سالن، جام ملتهای فوتسال آسیا و دانشجویان جهان را قضاوت کردم که هر کدام به نوعی تجربه و شیرینی خاص خودشان را داشتند که در رقابتهای جام ملتهای فوتسال ۲۰۱۸ – تایلند توانستم بازی رده بندی را سوت بزنم.
داور بین المللی فوتسال کشورمان گفت: امیدوارم بتوانم برای این ابلاغ نماینده شایسته ای از سوی جامعه داوری فوتسال بانوان ایران در پرتغال  باشم و تمام تلاشم را در این زمینه انجام خواهم داد. همیشه یکی از آرزوهام این بود که بتوانم مسابقات خارج از آسیا را قضاوت کنم که خوشبختانه به این هدفم رسیدم و امیدوارم قضاوت در این رقابتها پایه گذار برای مسابقات جهانی باشد.
فتحی با اشاره به اینکه فیفا و ای اف سی به توان داوران ایرانی پی برده اند گفت: اینکه فیفا و حتی اروپا به توانایی داوران ما پی برده اند و اینکه ما می توانیم نام کشور ایران را به رخ همه بکشیم در واقع این حس بسیار لذت بخش و وصف نشدنی است.
وی در پایان خاظر نشان کرد: جا دارد از همه داوران بانوان کشورم که پا به پای ما آمدند تشکر ویژه ای داشته باشم. همچنین از فدراسیون فوتبال، کمیته داوران، هیات فوتبال استان فارس و خانواده ام که در این راه من را تنها نگذاشتند و حمایت کردند، تشکر کنم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.